مدرک دانشگاهی تضمینی برای پیدا کردن شغل مناسب نیست

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی گفت: در دنیای امروز داشتن مدرک دانشگاهی تضمینی برای پیدا کردن شغل مناسب نیست، بلکه پیش‌شرطی است که به شخص اعتماد به ‌نفس می‌دهد خود را در جامعه مطرح کند؛ اما آنچه مهم‌تر از مدرک می‌باشد، دانش و تخصص است.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان های مهرستان، سیب و سوران و سراوان در مجلس شورای اسلامی، احمد رضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان، محمد رضا ریگی سرپرست مجتمع آموزش عالی ، مهندس جنگی زهی رئیس دانشگاه پیام نور و جمعی از اساتید و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان برگزار شد.
احمد رضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی مطرح کرد :در دنیای امروز داشتن مدرک دانشگاهی تضمینی برای پیدا کردن شغل مناسب نیست، بلکه پیش‌شرطی است که به شخص اعتماد به ‌نفس می‌دهد خود را در جامعه مطرح کند؛ اما آنچه مهم‌تر از مدرک می‌باشد، دانش و تخصص است.

وی ادامه داد: دانشجو می‌بایست به دنبال کسب دانش و تخصص باشد. دانشجو باید بتواند جامعه و دولت را به تخصص خود وابسته کند و محیط حضور دانشجو پس از فارغ‌التحصیلی، جامعه و بازار کار می‌باشد که با محیط دانشگاهی متفاوت است.

طاهری ضمن تبریک هفته پژوهش، از دانشجویان سرتاسر شهرستان دعوت کرد تا در کنفرانس‌ها، جلسات علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها مشارکت فعال داشته باشند و از فضای دانشگاه آزاد اسلامی سراوان که مجهزترین کتابخانه شهرستان و فضای مناسب علمی را دارا می باشد، استفاده کنند.

وی توضیح داد: ایده‌های مختلف باعث رشد فکری انسان می‌شود و رشد فکری موجب توسعه می‌گردد و این فرایند را می‌توان از دانشجو و دانشگاه شروع کرد و فلسفه وجودی مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی سراوان فراهم کردن بسترهای فیزیکی و عینی موردنیاز برای پرورش و شکوفایی خلاقیت پژوهشگران و نوآوران از طریق ایجاد فضاهای مطلوب می باشد.

کد خبر: 885003

وب گردی

وب گردی