اطلاعیه مهم آجا درباره آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش

ارتش جمهوری اسلامی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد فردا آخرین مهلت ویرایش اطلاعات متقاصیان آزمون ورودی دانشگاه‌‌‌های افسری است.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی، داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام می‌توانند تا فردا 26 آذرماه به سامانه ثبت نامی در پایگاه اطلاع رسانی آجا مراجعه کنند.

نحوه ویرایش اطلاعات:

آن دسته از داوطلبانی که هنگام خرید کارت و ثبت نام، فیلد ایمیل را تکمیل نکرده‌اند، جهت دریافت اطلاعات ثبت نامی و دیگر موارد گزینشی بایستی هنگام ویرایش، به درج ایمیل اقدام کنند.

داوطلبان بایستی پس از ورود به صفحه ویرایش اطلاعات ابتدا ، حوزه ثبت نام خود را انتخاب کرده تا فیلد استان و شهرستان محل سکونت خود را ویرایش کنند.

همچنین داوطلبانی که به هنگام خرید کارت آزمون اطلاعات حوزه خود را اشتباه وارد کرده بودند ، بایستی بر اساس محل سکونت خود ، حوزه صحیح را انتخاب کنند.

با توجه به بروز رسانی اطلاعات تقسیمات کشوری در سامانه ثبت نام ، آن دسته از داوطلبانی که به هنگام خرید کارت شهرستان محل سکونت خود را به اجبار شهر دیگری انتخاب کرده‌اند(مانند : داوطلبان شهرستان های ، طبس – بشرویه - فردوس) در این مرحله بایستی حوزه – استان – شهرستان خود را با دقت تصحیح و ویرایش کنند.

حوزه ثبت نام شهر قوچان منحصرا به داوطلبان استان خراسان شمالی می باشد، داوطلبان ساکن شهر قوچان بایستی مشهد را بعنوان حوزه خود انتخاب کنند.

پس از اتمام ویرایش ، به آدرس ایمیل وارد شده ، اطلاعات مربوط به کد رهگیری خرید، کد پرونده ثبت نام و حوزه ثبت نام انتخابی داوطلب ارسال می‌شود.

304

کد خبر: 885138

وب گردی

وب گردی