ترکاشوند پیغام پرسپولیسی ها را سین نمی کند!

گویا مسوول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس قصد ندارد همکاریش با سرخ پوشان را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در شرایطی که تیم فوتبال پرسپولیس نتایج خوبی می گیرد و به ظاهر اوضاع خوبی دارد اما برخی به دنبال حاشیه سازی هستند تا مانع موفقیت شاگردان برانکو شوند! این درحالی است که افرادی در باشگاه پرسپولیس که دستشان از باشگاه کوتاه شده و دیگر از سودی بهره نمی برند دست به افشاگری زده و به حساب خود می خواهند هرچه هست و نیست را لو بدهند.

آقایانی که زمانی خود منبع فساد در باشگاه بودند حالا می خواهند با خراب کردن دیگران خود را خوب جلوه دهند و از دست های پشت پرده رونمایی کنند. افشاگری های مجازی بی پایه و اساس تنها باعث چند دستگی در باشگاه شده و هرکس برای خود به دنبال سمت می گردد. این گروه بازی ها به هواداران هم سرایت کرده و میان آن ها هم دودستگی ایجاد شده تا حواشی اطراف این تیم پایانی نداشته باشد.

در کنار همه این حواشی هایی که به نوعی می تواند به پرسپولیس لطمه بزند، حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد محمدعلی ترکاشوند چندروزی می شود سرکارش نیست و تلفن همراه خود را هم خاموش کرده و مسوولان باشگاه هیچ خبری از او ندارند. یک منبع آگاه از باشگاه پرسپولس در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز نیز عنوان کرد: ترکاشوند بدون اطلاع مسوولان غیبت داشته و گویا دیگر نمی خواهد با سرخ پوشان همکاری داشته باشد. وی حتی جواب تلفن مسوولان را هم نمی دهد! این افشاگری ها شاید حاشیه ساز بوده باشد اما دست خیلی ها را هم رو کرده است؛ به احتمال زیاد دیگر او را در پرسپولیس نخواهیم دید مگر اتفاق تازه ای رخ دهد!

601

کد خبر: 885161

وب گردی

وب گردی