واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی 20هزار دانشجو دارد

مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی در مراسم معارفه سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نیروی انسانی آگاه، سرمایه اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدصادق ضیائی در ابتدای این مراسم با تاکید بر اهمیت موضوع فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: موفقیت‌های حاصل شده در دوره مسئولیت دکتر صحافی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، استنادات مهم و قابل اعتنایی است که می‌تواند ادامه راه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه مدیران نباید مسیر رفته را طی کنند، بلکه باید رو به جلو پیش روند، خاطرنشان کرد: همانطور که همه می‌دانند، هر دوره مدیریت در بازه زمانی مشخصی کارآیی و اثربخشی خود را دارد و بعد از آن، دوره غیر قابل کارآیی را برای فرد ایجاد می‌کند.

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از قبول مسئولیت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دکتر کشاورزی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تنها در یک حوزه، آموزش‌های مجازی را پیش می‌برد و تمرکز آن در واحد الکترونیکی، باعث ایجاد مشغله فراوان برای دکتر کشاورزی شده است.

وی افزود: واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی 20هزار دانشجو دارد که در طول 3 سال از 2هزار دانشجو به این تعداد رسیده و این موضوع نشان‌دهنده نگاه مدیریتی و بهره‌ورانه سرپرست این واحد دانشگاهی است.

دکتر ضیائی اظهار داشت: نسبت نیروی انسانی در واحد الکترونیکی به تعداد دانشجویان، یک به 200 است که از این توانمندی می‌توان برای بهره‌مندی همه واحدها استفاده کرد و از فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهت اهداف کلان دانشگاه بهره برد.

وی تأکید کرد: همانطور که دکتر کشاورزی گفته است؛ ما برای کمک به واحدها آمده‌‌ایم و بدون همکاری واحدها، کارها پیش نخواهد رفت. معنی این جمله در لغت همکاری و در بطن تخصصی آن، استفاده از منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هدف و جهت در راستای منابع انسانی شکل می‌گیرد، تاکید کرد: مدیریت نباید به گونه‌ای باشد که دوران مدیریت کلاسیک را دوره کنیم و به تعبیری تکنولوژی نباید بر ما تسلط داشته باشد، بلکه ما باید بر تکنولوژی مسلط باشیم. نیروی انسانی آگاه است که به ما می‌گوید به کدام تکنولوژی نیازمندیم. سرمایه اصلی دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انسانی است و باید با مدیریت کارشناسی، اهداف را مدیریت کنیم.

دکتر ضیائی در پایان خاطرنشان کرد: باید تغییر در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را به فال نیک گرفته و در راستای تحقق اهداف، خودمان را جزئی از دانشگاه بدانیم.

کد خبر: 885209

وب گردی

وب گردی