مولفه هایی که از نگاه شهرداری مثبت است، از نگاه شورای شهر منفی است

عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به پرسش‌نامه های توزیعی در این شورا گفت: نتایج این پرسش نامه ها استخراج شده اما هنوز به تصمیم گیری نرسیده ایم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر افشین حبیب زاده عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان ، با اشاره به آخرین روند تصمیم گیری در این شورا اظهار کرد: در حال حاضر، کمیته ای در شورای عالی اصلاح طلبان تعیین شده که در حال بررسی پرسش نامه های توزیع شده میان اعضای شورای عالی و شوراهای عالی استانی است.

وی در همین باره افزود: نتایج این پرسش نامه ها استخراج شده و در حال حاضر مشغول تحلیل روی آن ها هستیم اما هنوز به مرحله تصمیم گیری نرسیده ایم.

حبیب زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه زمانی این تصمیم گیری اتخاذ می شود تصریح کرد: زمان دقیقی را نمی توانم اعلام کنم اما چندان عجله ای نداریم که به طور سریع به نتیجه برسیم.

وی اضافه کرد: برای ما مهم تر از سرعت، کیفیت کار است و اینکه بتوانیم به نتایجی دست پیدا کنیم تا ایرادات و انتقاداتی که در قالب پرسش نامه ها مطرح شده را تحلیل کرده و به مرحله تصمیم گیری برسانیم.

حبیب زاده همچنین گفت که فعلا ترکیب جدید شورای عالی سیاست گذاری تشکیل نشده و همچنان ترکیب قبلی مشغول به فعالیت است.

وی درباره انتقادات شورای شهر تهران به عملکرد نجفی شهردار تهران به ویژه در مورد انتصاب ها گفت: همیشه میان شهرداری به عنوان نهادی اجرایی و پارلمان شهری، می تواند اختلاف نظرهایی نسبت به روش ها، سیاست ها یا حتی انتصاب ها وجود داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران گفت: در جلساتی که اعضای شورای شهر تهران هر دو هفته یک بار با شهردار دارند، همه این موارد را به طور شفاف و بدون هیچ گونه پوششی مطرح می کنند و نجفی هم بسیار شفاف و مشخص به پرسش ها پاسخ می دهد.

حبیب زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توجیه نجفی برای انتصاب هایش چیست گفت: درست است که نجفی انتصاب ها را امضا می کند و تصمیم گیرنده نهایی است اما در این مورد، فرایندی طی می شود. در این فرایند، کمیته انتصاب ها بررسی های خود را روی افراد انجام می دهد و در نهایت نتیجه را در اختیار شهردار قرار می دهد.

حبیب زاده با بیان اینکه هر نقدی می تواند متوجه این فرایند و روش انتخاب باشد اظهار کرد: ما رویه انتصاب ها را قبول داریم اما امکان دارد در مواردی، اعضای شورای شهر نسبت به برخی افراد نقد داشته باشند؛ یعنی مولفه هایی که از نگاه شهرداری مثبت است، از نگاه شورای شهر منفی باشد؛ ما همه این موارد را به نجفی انتقال داده ایم.

گفتنی است پس از پایان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر در سال جاری، پرسش نامه هایی از سوی شورای عالی اصلاح طلبان میان اعضای این شورا تقسیم شد تا هر یک از اعضا نظرات و انتقادات خود را در قالب آن مطرح کنند.
706

کد خبر: 885211

وب گردی

وب گردی