پروژه های نیمه تمام محله های مرکزی پایتخت تا یک سال آینده افتتاح خواهد شد

شهردار منطقه 11 تهران گفت: پروژه های نیمه تمام بخش مرکزی پایتخت از جمله ایستگاه های خط 7 مترو ، بازسازی 2 مسجد ، ساخت 8 بازار میوه و تره بار و ساخت پارکینگ طبقاتی تا یک سال آینده افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز نصراله آبادیان با اشاره به پروژه های نیمه تمام منطقه از جمله ایستگاه های خط 7 مترو، بازسازی مسجد امام محمد باقر (ع)، بازسازی مسجد المهدی و ساخت پارکینگ در خیابان آژیده، ابراز امیدواری کرد که این پروژه ها تا یک سال آینده به بهره برداری برسند.

او با توجه به اهمیت خط 7 مترو برای استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی و اهمیت آن درارتقای کیفیت زندگی مردم، گفت: در خصوص خط 7 مترو هیچ ایستگاهی در منطقه 11 افتتاح نشده که با توجه به پیشرفت فیزیکی، 4 ایستگاه در این منطقه به بهره برداری خواهد رسید و لازم است برخی اقدامات در سطح زمین از جمله تمکک املاک معارض توسط منطقه انجام شود.

آبادیان با بیان این که تاکنون 2هزار میلیارد تومان برای خطوط متروی منطقه 11 کار انجام شده است؛ خاطر نشان کرد: بیشترین ایستگاه های تبادلی خط 7 مترو در منطقه 11 قرار گرفته و اتصال خط 3و7 ، خط 2و 7 ، خط 4و7 نقش ویژه ای در جابه جایی های شهروندان دارد که می تواند در هر ایستگاه بین 200تا 300 هزار نفر افزایش حجم مسافر داشته باشد.

700

کد خبر: 885226

وب گردی

وب گردی