شهردار جدید سمنان معرفی شد

شهردار جدید سمنان با انتخاب اعضای دوره پنجم شورای شهر معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز در آئینی رسمی سید محمد ناظم رضوی به‌عنوان شهردار سمنان معرفی شد و از زحمات حمید دهرویه به‌عنوان سرپرست شهرداری سمنان تقدیر شد.

محمد ناظم رضوی با انتخاب اعضای دوره پنجم شورای شهر و ابلاغ حکم از سوی وزارت کشور از امروز فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز می‌کند.

حمید دهرویه سرپرست شهرداری سمنان در این مراسم اظهار داشت: عمران و آبادانی شهر مهم‌ترین اولویت و رویکرد من برای خدمت‌رسانی به شهروندان در این سمت بود.

وی افزود: حمایت و مشارکت مردم در انجام امور شهری بسیاری از شاخص‌های ارزیابی را در عملکرد شهرداری ارتقا می‌دهد.

طرح‌های هوشمند پیشرفت شهری در سمنان اجرایی می‌شود

استاندار سمنان در حاشیه آئین تودیع و معارفه شهردار سمنان اظهار داشت: ایجاد دولت الکترونیک مهم‌ترین رویکرد ما در اقداماتی است که برای توسعه و آبادانی شهر انجام می‌شود.

محمدرضا خباز بابیان اینکه تحقق این هدف مهم‌ترین مطالبه مردم از دولت است تصریح کرد: شهرداری بهترین ظرفیت را برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در تحقق این هدف دارد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مدیریت شهری نیازمند تخصص، تعهد و پشتکار است افزود: کسب درآمد و ایجاد رونق، توسعه و آبادانی در شهر از مهم‌ترین وظایف یک شهردار نمونه به شمار می‌رود.

وی با اشاره به لزوم تحقق دولت الکترونیک در سراسر کشور بیان کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان سمنان برای تحقق این مهم در اولویت اول استانداری سمنان قرار دارد.

خباز بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید در این مقوله مهم همکاری کنند خاطرنشان کرد: ارتقا سطح خدمات و اصلاح شیوه مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی دو فاکتور مهم برای دستیابی به این اهداف است.

وی ابراز داشت: نخبگان علمی و جوانان خلاق از ظرفیت‌های شاخص این کشور برای ایجاد دولت الکترونیک هستند که باید از وجود آنان در کشور به‌ویژه در رفع مشکلات شهری و اصلاح زیرساخت‌های آن به‌صورت علمی و بنیادی بهره‌گیری کرد.

استاندار سمنان با اشاره به مزایا و اهداف ایجاد دولت الکترونیک اذعان کرد: در این دولت مردم می‌توانند به‌راحتی نسبت به عملکرد دولت آگاه شوند و با مسئولان مربوطه ارتباط برقرار کنند.

901

کد خبر: 885236

وب گردی

وب گردی