سلیمی: وعده ها پوچ در آمده است/ مردم شک کرده اند

نماینده مجلس در خصوص نارضایتی های مردم از عملکرد دولت اظهار داشت: مردم به وعده ها رأی دادند و حالا پوچ در آمده است.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکاینوز در خصوص نارضایتی های مردم از عملکرد دولت گفت: دولت وعده های فراوانی به مردم داده است اما اقداماتی که انجام می دهد در راستای آن نیست.

وی ادامه داد: به طور مثال در بحث یارانه ها رئیس جمهور گفتند آن را قطع نمی کنیم اما الان می گویند باید حذف شود.

سلیمی در خصوص ایجاد اشتغال از سوی دولت ابراز کرد: روحانی وعده داده بود سالانه نهصد هزار شغل ایجاد شود اما الان خودشان هم می گویند هفتصد هزار شغل ایجاد کرده اند که این آمار هم واقعی نیست.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهار نظر نوبخت رئیس سازمان برنامه بودجه مبنی بر این که در هر خانواده سه بیکار داریم ابراز کرد: ولی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور این گفته را انکار می کند و می گوید این گونه نیست ،بدنه کارشناسی دولت قوی نیست.

وی با در نظر داشتن وعده دولت مبنی بر بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی اظهار داشت: الان می بینیم در فلان کشور، یک ایرانی را برهنه و زندانی می کنند و سفیر هم به آنجا نمی رود آیا این بود بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی؟!

سلیمی گفت: دولت قول روابط بهتر با عربستان داده بود اما از وقتی سر کار آمده اند دشمنی ها بیشتر شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به برجام بیان کرد: این ها قول داده بودند برجام یعنی ارزانی ولی می بینیم دلار 4200 تومان شده است.

وی ادامه داد: بعد از برجام دشمنی دشمن بیشتر شده است و تحریم ها هم روز به روز بر می گردد، بالاخره مردم شک کرده اند که آن وعده ها چه شد؟

سلیمی با اشاره به وعده برطرف کردن رکود از سوی دولت اظهار داشت: اعلام شد از رکود عبور کردیم ولی مردم می بینند روز به روز کارخانه ها در حال تعطیل شدن است یک جوان اگر بخواهد شغلی پیدا کند نمی تواند این کار را انجام دهد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در خصوص موسسات مالی و اعتباری گفت: بحث بر سر این است که بالاخره موسسات مالی اعتباری غیر مجاز تابلو زدند. شهرداری جلوی یک پفک فروشی را می گیرد اما موسسه غیر مجازی را که سال های سال فعالیت کرده و پول مردم را گرفته الان دولت در مورد آن می گوید به من ربطی ندارد خب شما چرا اجازه دادید.

وی ادامه داد: گفتندنرخ سود بانکی را کاهش می دهیم اما این کار ار انجام ندادند.

سلیمی اظهار کرد: گفتند سرمایه گذار خارجی می آرویم اما خبری نشد مردم دیدند این ها فقط حرف است، گفتند هواپیما می آوریم ولی الان آمریکا سنگ اندازی می کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بالاخره وقتی مرم اینها را می بینند به همه چیز شک می کنند که این دولت چرا به قول هایی که داده بر زمین مانده است این در حالی است که مردم به وعده ها رای دادند حالا آن ها پوچ در آمده است.

303

کد خبر: 885368

وب گردی

وب گردی