حضور مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو  در هجدهمین نمایشگاه و دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

مدیر روابط عمومی مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو، از ارائه 3 محصول جدید این مرکز در هجدهمین نمایشگاه و دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خبر داد و گفت: این طرح‌ها مورد استقبال دانشجویان، فارغ التحصیلان شرکت های صنعت برق قرار گرفت.

امیرحسین ندرلو مدیر روابط عمومی مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، از برگزاری هجدهمین نمایشگاه و دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در نمایشگاه بین المللی خبر داد و گفت: در این نمایشگاه تمامی دانشگاه‌ها، پارک های علم‌وفناوری و مراکز رشد، همچنین برخی از شرکت‌های فناور خصوصی، شرکت داشتند.

او تصریح کرد: مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو با عرضه سه محصول فناورانه حضور داشت که مورد استقبال دانشجویان، فارغ التحصیلان و شرکت‌های صنعت برق قرار گرفت.

ندرلو افزود: در غرفه مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی، سه واحد فناور لاوین نگار دانش‌گر با محصول ربات شست‌وشو خط گرم و قابل استفاده در خطوط فشار متوسط ، شرکت سپاهان ترانس امین با محصول ساخت و بومی سازی عایق هادی‌های اصلی و بیگانه شبکه‌های توزیع و فوق توزیع و شرکت توان آیریانیک بازرسی نشتی و مکان یابی تخلیه جزئی شرکت داشتند.

مدیر روابط عمومی مرکز توسعه فناوری صنعت برق و انرژی پژوهشگاه نیرو خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصتی در جهت عرضه آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری است تا شرکت‌ها بتوانند طرح‌های برتر و فناورانه خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند.

گفتنی است در این نمایشگاه از شرکت‌های صاحب فناوری برتر، تقدیر به عمل خواهد آمد.

402

کد خبر: 885404

وب گردی

وب گردی