رجبی: ربیعی  نمی تواند وزارت کار را اداره کند/ به  استیضاح وزیر کار کمک خواهم کرد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ربیعی نسبت به دیگر وزرا توانایی کمتری در تصمیم گیری های خود دارد و نسبت به تصمیمات خود بسیار تردید دارد.

فرج الله رجبی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، با اشاره به خبرهای منتشر شده درخصوص استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صحبت اخیر من در این زمینه مبنی بر حتمی بودن استیضاح وزیر کار نبود بلکه طبق صحبت های انجام شده، گفته بودم که درصورت استیضاح وزیران دولت دوازدهم، امکان استیضاح وزیر کار بیش از سایرین است.

او در ادامه بیان کرد: وزیرکار تاکنون چندین بار زیر تیغ استیضاح قرار گرفته اما با توجه به دلایلی که ارائه می دهد توانسته مجلسی ها را متقاعد کند.

رجبی اظهار داشت: درصورتی که استیضاح ربیعی خواست نمایندگان باشد، من هم برای استیضاح این وزیر به آن ها ملحق خواهم شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی دلیل تمایل خود برای استیضاح وزیر کار را اینگونه بیان کرد: ربیعی نسبت به دیگر نمایندگان توانایی کمتری در تصمیم گیری های خود دارد و قادر به تصمیم گیری در حد یک وزیر نیست و نسبت به تصمیمات خود بسیار تردید دارد.

او گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس نسبت به اقدامات انجام شده از سوی وزیر کار گلایه دارند، با توجه به بزرگی این وزارتخانه می توان گفت ربیعی قادر به اداره کل این وزارتخانه نیست و در صورت تفکیک این وزارتخانه وزیر کار با توانایی بیشتری به انجام وظایف خود خواهد رسید.

رجبی افزود: تاکنون صحبتی در خصوص تفکیک این وزارتخانه نبوده و این وزارتخانه جزو اولویت های دولت برای تفکیک نیست.

401

کد خبر: 885436

وب گردی

وب گردی