یورش 24000 شهرک نشین به مسجدالاقصی

یهودیان افراطی امروز پنج شنبه نیز در ادامه روزهای اخیر، به یورش گسترده به مسجداالاقصی در ایام معروف به عید حانوکا (انوار) ادامه دادند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فلسطین الیوم، یهودیان افراطی امروز پنج شنبه نیز در ادامه روزهای اخیر، به یورش گسترده به مسجداالاقصی در ایام معروف به عید حانوکا (انوار) ادامه دادند.

در جریان این یورش نظامیان صهیونیست تدابیر شدیدی در مسجدالاقصی و اطراف آن برقرار کرده و شرایط عبور و مرور را برای فلسطینی ها و اهالی قدس سخت تر کردند.

«فراس الدبس» مسئول روابط عمومی سازمان اوقاف اسلامی فلسطین در این باره بیان داشت: امروز 233 شهرک نشین به همراه برخی دانشجویان مراکز دینی یهودی به مسجدالاقصی از طریق باب المغاربه یورش بردند.

وی افزود: این گروه بزرگ از شهرک نشینان صهیونیست با ورود به مسجدالاقصی و هتک حرمت قبله اول مسلمانان در برابر قبه الصخره عکس یادگاری گرفته و از باب السلسله خارج شدند.

الدبس افزود: نظامیان رژیم اشغالگر قدس از ساعات اولیه صبح امروز تدابیر شدیدی در مسجدالاقصی و اطراف برقرار کرده و از ورود برخی فلسطینی ها به مسجدالاقصی جلوگیری کردند.

وی با اشاره به تشدید سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در سال جاری میلادی تاکید کرد: از ابتدای سال 2017 تاکنون شمار شهرک نشینان صهیونیست که به مسجدالاقصی یورش برده اند در افزایشی بی سابقه در مقایسه با سالهای اخیر به بیش از 24000 هزار نفر رسیده است.

کد خبر: 885489

وب گردی

وب گردی