آتش سوزی گسترده کارگاه مبل سازی در چهاردانگه

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در کارگاه مبل سازی در چهاردانگه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره جزئیات این حادثه گفت : بامداد امروز یک کارگاه مبل سازی در چهاردانگه داخل شهرک صنعتی دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 00:23 بامداد امروز به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و به دنبال آن، ایستگاه شماره 12 به همراه چند دستگاه تانکر آب و تجهیزات ایمنی لازم به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: گفتنی است محل آتش سوزی خارج از حوزه تحت پوشش شهرداری تهران است و آتش نشانان به عنوان نیروی کمکی به محل آتش اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش نشانی چهاردانگه در محل حاضر و مشغول عملیات بود،محل آتش سوزی سوله ای به وسعت حدودا هزار متر و مسقف بود که به عنوان کارگاه تولید مبل و میز صندلی مورد استفاده قرار می گرفت.

ملکی بیان کرد: آتش کاملا شعله ور بود به گونه ای آتش نشانان زمانی که به محل حادثه رسیدند، آتش نشانان از سقف به بیرون زده می شد و آتش در حال سرایت به املاک مسکونی مجاور محل حادثه بود.

وی افزود: آتش نشانان از چند جهت عملیات را آغاز کردند و به سرعت موفق شدند که آتش را تحت کنترل خود درآورند. در اثر شدن حرارت و آتش سوزی ، سقف ها تخریب شده بود آتش نشان در برخی بخش ها مجبور شدند سقف ها را شکاف داده که بتوانند به شعله های آتش و کانون آتش سوزی دسترسی داشته باشند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: با عملیات خوب آتش نشانان، از گسترش بیشتر آتش و سرایت آن به اطراف جلوگیری شد. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت اما خسارات مالی آن بسیار بود.در ساعت 02:10 بامداد اتش نشانان تهران پس از خاموش شدن آتش محل حادثه را برای لکه گیری و بررسی علت حادثه و میزان خسارات به عوامل |آتش نشانی چهاردانگه تحویل داده و به ایستگاه های خود بازگشتند.

701

کد خبر: 885520

وب گردی

وب گردی