آغاز پیش فروش بلیت نمایش «خشم و هیاهو»

پیش فروش بلیت‌های سه روز اول نمایش «خشم و هیاهو» به نویسندگى و کارگردانی مهرداد رایانى مخصوص از فردا آغاز مى شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومى نمایش «خشم و هیاهو»، پیش فروش بلیت‌های سه روز اول این نمایش به تهیه کنندگى محمد على کیانى از ساعت ١٢ فردا دوشنبه ٢٧ آذر به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

علاقمندان به تماشاى این اثر نمایشى مى توانند براى تهیه بلیت به سایت تیوال به نشانى www.tiwall.com مراجعه کنند، ضمن اینکه ٢٥درصد تخفیف دانشجویى و گروهى نیز براى سه اجراى ابتدایى در نظر گرفته شده است.

«خشم و هیاهو» ١٧ سال قبل در قالب گروه تئاتر تجربه در سالن سایه تئاترشهر به روى صحنه رفته بود و در هجدهمین جشنواره تئاتر فجر نیز اجرا شده است و رایانى مخصوص این بار با ترکیب جدید بازیگران و در فضایى متفاوت‌تر، این نمایش را اجرا خواهد کرد.

نمایش «خشم و هیاهو» که محصول شرکت «تندیس نقره اى» است با بازى هانیه توسلى، على سرابى و امیرحسین رستمى در فضایى اجتماعى زندگى سه زندانى محکوم به اعدام را روایت مى کند و اجراى آن از ٣دى در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز خواهد شد.

عوامل نمایش «خشم و هیاهو» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهرداد رایانى مخصوص، تهیه کننده: محمدعلى کیانى، مجرى طرح: مجتبى پیرى، طراح صحنه و لباس: سپیده نظرى پور، دستیار اول کارگردان: رحیم بهبودى فر، طراح چهره پردازى: محسن ملکى، آهنگساز: بهرنگ قدرتى، مدیر تولید: امیرحسین طاهریان، منشى صحنه: زهره شفیعی، اجرای دکور: محسن پیری، مدیر مالى: نسترن شفیعى، تدارکات: محمد جمشیدی، مشاور رسانه ا‌ى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى.

501

کد خبر: 885537

وب گردی

وب گردی