نماینده نوشهر از پاسخ آخوندی قانع شد

احمدی لاشکی که درباره حق مالکیت مردم بر زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر از آخوندی سوال پرسیده بود از توضیحات وزیر راه در صحن علنی قانع شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، سید عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که صبح امروز( یکشنبه 26 آذر)‌ به منظور پاسخ به سوال قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر به مجلس آمده بود، طی سخنانی گفت: درباره پرونده حق مالکیت مردم که در اطراف فرودگاه نوشهر زمینهایی را دارند که وزارت راه برای نصب دستگاه DVUR این زمینها را در اختیار گرفته است وزارت راه اقدامات حقوقی لازم را انجان داده است.

وی افزود:‌ در مسیر حل این پرونده برخی موانع حقوقی وجود داشت که با پیگیری‌های انجام شده بنده این قول را می‌دهم که تا یک ماه آینده مشکل مالکان زمینهای اطراف فرودگاه نوشهر حل شود.

نماینده مردم نوشهر پس از اظهارات آخوندی با اشاره به نامه‌ای که صبح امروز از سوی علی اصغر مهابادی معاون وزیر راه دریافت کرده گفت: معاون آقای آخوندی صبح امروز نامه‌ای را به من داد که در این نامه قول حل مشکل مالکان زمینهای اطراف فرودگاه نوشهر داده شده و براساس این نامه بنده امیدوارم که پس از زمان مذکور این مشکل به شکل کامل حل وفصل شود.

بنابراین نماینده مردم نوشهر از اظهارات آخوندی قانع شد و وزیر راه با ابزار خوشحالی از حضور در مجلس، صحن پارلمان را ترک کرد.

304

کد خبر: 885627

وب گردی

وب گردی