پرسنل خدوم شهرداری تهران نباید هـیچ نگرانی در خصوص درمان و سلامت خود داشته باشند

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: تغییرات شهرداری و تحولات شهر باید برای شهروندان محسوس باشد.

به گزارش ایسکانسو به نقل از مهر، ابراهیم شیخ در جریان دیدار با مدیران شهرداری منطقه ۹، بر رفع موانع و مشکلات بیمه درمانی و تعاونی های مسکن کارکنان شهرداری منطقه ٩ تأکید کرد.


وی با اعلام اینکه پرسنل خدوم شهرداری تهران نباید هـیچ گونه نگرانی در خصوص درمان و سلامت خود داشته باشند گفت: رسیدگی به وضعیت سلامت و درمان همکاران، یکی از اولویت های مدیریت شهری و از اصلی ترین مطالبات شهردار تهران از این معاونت است.

شیخ با تأکید بر اینکه به این منظور، طرحی تحت عنوان «بیمه تکمیلی طلایی درمان کارکنان شهرداری تهران» در دست مطالعه است که در آینده اجرایی خواهد شد، افزود: در مورد آن بخش از کارکنان شهرداری تهران که مبتلا به بیماری های خاص هستند، بررسی و مجوز لازم در خصوص درمان و بیمه تکمیلی ایشان لحاظ خواهد شد.

وی پرسنل مجموعه مدیریت شهری را از فعال ترین کارکنان در دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: اجازه نمی دهیم برخی با فساد احتمالی و عدم تعهد کاری، تصویر زیبا و روشن تلاش بی وقفه و شبانه روزی همکاران شهرداری تهران را مخدوش و تیره کنند.

شیخ در ادامه با اشاره به لزوم ارتقای سلامت اداری، بر تعصب سازمانی و افتخار کارکنان به مجموعه ای که در آن کار می کنند تأکید کرد و افزود: این مهم باید در شهرداری تهران نهادینه شود و البته نیاید فراموش کنیم که بین «غرور کاذب» و «تعصب صادق» سازمانی، رابطه ای معکوس وجود دارد و هرگاه به عنوان یک خدمتگزار در مجموعه مدیریت شهری، خدمت به مردم را یک فضیلت دانستیم، آنگاه می توانیم در مقابل فساد ایستادگی کنیم.

وی از تبعیض موجود در توزیع نیروی انسانی در مناطق مختلف شهرداری تهران انتقاد کرد و گفت: به زودی نظام جامع جا به جایی کارکنان تهیه و تدوین خواهد شد که بر اساس آن، کارکنان مجموعه مدیریت شهری فارغ از تبارگماری، فامیل سالاری و هر گونه تبعیض، با رعایت اصول عدالت سازمانی و شایسته سالاری در مناطق توزیع خواهند شد و در بستری منظم و فرآیندی اصولی ارتقاء خواهند یافت.

شیخ با بیان اینکه مدیریت مشارکتی به جای فرمانروایی از بالا به پایین در شهرداری تهران، اجرا و به عنوان یکی از اصول استقرار برنامه راهبرد و اقدام معاونت توسعه منابع انسانی پیاده خواهد شد، افزود: برنامه استراتژیک منابع انسانی، شفاف، زلال و روشن بوده و در تمام سطوح سازمانی قابل فهم و درک است.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران در پایان با تأکید بر اینکه شهروندان، ذینفعان اصلی مجموعه مدیریت شهری هستند و تمام سعی مان را می کنیم تا در جهت حفظ مصالح شهر و منافع شهروندان گام برداریم، خاطرنشان کرد: مأموریت نوین این معاونت، تلاش در جهت «ارتقای بهره وری نیروی انسانی»، «افزایش سلامت اداری» و «بهبود مدیریت منابع انسانی»، به نحوی است که شهروندان پایتخت، تغییرات در شهرداری تهران و تحولات در شهر را به صورت محسوس و ملموس، شاهد و ناظر باشند.
706

کد خبر: 885679

وب گردی

وب گردی