در جراحی بزرگ بودجه مراقب اقشار محروم باشید

نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: اسناد بخش عمده زمین‌های کشاورزی و منازل مسکونی در مناطق شهری و روستایی به نام دولت ثبت است، این مسئله را اصلاح کنید.

به گزارش ایسکانیوز، احمد حمزه در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با یادآوری در پیش بودن سفر رییس‌جمهور به استان کرمان، گفت: بازدید از شهرستان محروم قلعه‌گنج که به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی شناخته شده است، در دستور قرار دهید تا مشوقی برای دست‌اندرکاران اقتصاد مقاومتی باشد.

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: لایحه بودجه 97 شاهد جراحی بزرگی هستیم. همانطور که در سیاست‌های تعدیل اقتصادی شاهد بودیم، این جراحی نیز لازم است اما مراقب باشیم اقشار محروم زیر فشار چرخ‌های معیوب اقتصادی له و لورده نشوند.

وی افزود: استان کرمان طی روزهای اخیر حدود 800 بار لرزید بنابراین ضرورت ساخت بیمارستان‌های صحرایی و آماده در منطقه، ضرورت ضد زلزله کردن همه ساختمان‌ها به ویژه ساختمان‌های اداری، ساخت کانکس‌های آماده برای اسکان موقت، اختصاص بودجه لازم برای نوسازی و بهسازی منازل خصوصا در منطقه جنوب استان کرمان، توجه خاص به انبارها و ملزومات مورد نیاز هلال احمر دارد.

نماینده مردم کهنوج در مجلس گفت: آقای رییس‌جمهور سرمازدگی اخیر کشاورزان استان را باید جبران کنید.

304

کد خبر: 885730

وب گردی

وب گردی