رفع مشکلات و اصلاح فرآیندها در راستای ارتقای خدمت رسانی به مردم/ بررسی تدوین اصلاحیه قانون سازمان غذا و دارو

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در راستای وظیفه نظارتی مجلس و به منظور همفکری، کمک به رفع مشکلات، اصلاح فرآیند ها و سیاست گذاری در حوزه غذا ، دارو، مکمل ها و تجهیزات پزشکی با رئیس سازمان غذا و دارو و مدیران این سازمان بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری سازمان غذا و دارو ، دکتر اکبر ترکی، دکتر بهروز بنیادی و دکتر سید مرتضی خاتمی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در راستای وظیفه نظارتی مجلس و به منظور همفکری، کمک به رفع مشکلات، اصلاح فرآیند ها و سیاست گذاری در حوزه غذا ، دارو، مکمل ها و تجهیزات پزشکی با رئیس سازمان غذا و دارو و مدیران این سازمان بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه نمایندگان کمیسون بهداشت حاضر در جلسه با بیان اینکه با فعالیت های سازمان غذا و دارو آشنا هستند اظهار داشتند: هدف اصلی از تشکیل این جلسات کمک به رفع ابهامات و شفاف سازی برای سایر سازمان ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی می باشد.

همچنین بیان کردند که مشکلات سازمان غذا و دارو را در مباحث دارو می دانیم و هدف اصلی مجلس و سازمان غذا و دارو شفاف سازی امور مرتبط است که در نهایت بهره آن به مردم می رسد.

دکتر غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو نیز در این جسه بیان داشت: سازمان غذا و دارو آماده است تا از پیشنهادات و تجربیات نماینگان مجلس در راستای انجام صحیح و شفاف سازی امور استفاده کنیم.

وی همچنین اهداف اصلی سازمان را بیان نمود که مقرر شد در آینده نزدیک انجام شود.

دکتر عبدالمجید چراغعلی، مشاور اجرائی و سیاست گذاری سازمان غذا و دارو نیز در این جلسه گفت: قانون سازمان غذا و دارو مربوط به سال 1334 است که سازمان غذا و دارو در حال بررسی تدوین اصلاحیه این قانون است که نمایندگان مجلس نیز اعلام همکاری نمودند تا این موضوع مطرح و اصلاح شود.

701

کد خبر: 885752

وب گردی

وب گردی