بلاتکلیفی آموزشیاران نهضت سوادآموزی

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: آقای بطحائی چگونه می‌شود رای‌دیوانی‌ها و جامانده‌ها در وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور به‌کارگیری شده‌اند اما در حوزه سلسله و دلفان چنین نشده است؟

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، علی رستمیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی تبعیض در به کارگیری جامانده‌های پیش‌دبستانی قبل از سال 91 به تعداد 25 نفر، به کارگیری نکردن رای دیوانی‌ها با وجود صدور اجراییه آنان توسط دیوان عدالت اداری و عدم بکارگیری و بلاتکلیفی آموزشیاران نهضت سوادآموزی را محور تذکرهای شفاهی‌اش به وزیر آموزش و پرورش قرار داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: آقای وزیر چگونه می‌شود رای‌دیوانی‌ها و جامانده‌ها در تمام کشور به‌کارگیری شده‌اند اما در حوزه سلسله و دلفان چنین نشده است؟ کمیته‌ای برای بررسی ظلمی که به آنان روا شده است و اطلاع‌رسانی به مردم تشکیل دهید.

وی در تذکری به وزیر نیرو گفت: موضوع رفع تبعیض در تخصیص و برداشت آب از محل رودخانه‌ها و چاه‌های عمقی در سال‌های گذشته بررسی شود. متاسفانه مدیریت استان در سنوات گذشته به کشاورزان بیشترین ظلم و کمترین حق برداشت را روا داشته باز به همان رویه با کشاورزان برخورد می‌کند. دستور دهید موضوع رسیدگی و ربع تبعیض شود.
706

کد خبر: 885771

وب گردی

وب گردی