صنعت موشکی ایران بی صاحب نیست که آن را با چند ورق پاره  معامله کنند

بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در حاشیه رونمایی از موشک بالستیک ذوالفقار در بیانیه ای تاکید کرد: صنعت موشکی ایران بدون صاحب نیست که بخواهند آن را با چند ورق پاره  معامله کنند.

به گزارش ایسکانیوز، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب قاصم الجبارین

إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثِیرًا وَانتَصَرُوا مِن بَعْدِ مَا ظُلِمُوا وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

ﻣﮕﺮ ﺁﻧﺎﻥ کﻪ ﺍیﻤﺎﻥ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﻭ کﺎﺭﻫﺎی ﺷﺎیﺴﺘﻪ ﺍﻧﺠﺎم ﺩﺍﺩﻩﺍﻧﺪ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺴیﺎﺭ یﺎﺩ کﺮﺩﻧﺪ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧکﻪ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﺘﻢ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻨﺪ، ﺑﻪ ﺍﻧﺘﻘﺎم ﮔﺮﻓﺘﻦ [ﺍﺯ ﺩﺷﻤﻦ ﻭ ﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﺧﻮیﺶ] ﺑﺮﺧﺎﺳﺘﻨﺪ ﻭ کﺴﺎنی کﻪ ﺳﺘﻢ کﺮﺩﻩﺍند، ﺑﻪ ﺯﻭﺩی ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﻧﺴﺖ کﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ ﮔﺎهی ﺑﺎﺯ ﺧﻮﺍهند ﮔﺸﺖ؟!

سوره شعراء_ آیه ٧٢٢

حسن تهرانی‌مقدم والاتر از آن است که برای بزرگ شدنش به القابی همچون سردار، سرلشکر، پاسدار، پدر موشکی ایران و… نیاز داشته باشد. عظمت حسن تهرانی‌مقدم فقط و فقط از هدف عظیم و همت والای او نشات می‌گیرد و آن هم همان چیزی است که بر روی آرامگاهش نوشته شده است: «اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.»

حال که حسن تهرانی‌مقدم از اهدافش متعالی می‌گردد، یادواره‌اش هم باید از همین هدف متجلی شود. امروز بیشتر از آنکه یادواره حسن تهرانی‌مقدم باشد، یادواره هدف متعالی اوست. امروز یادواره آرمان نابودی اسرائیل و یادآور آن بیست و پنج سالی است که به امید خداوند دیگری چیزی به انتهای آن نمانده است.
حال فرقی ندارد که از هراس آن وعده صادق که حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان شده ترسیم می‌کند، تلاش مذبوحانه‌ای برای تغییر مرکز لانه فساد از تلاویو به قدسِ مقدس انجام شود. چرا که به زودی دامان قدس هم از این لکه نجاست پاک خواهد شد و این وعده خداوند است که «نصر من الله و فتح قریب»

امروز؛ موشک ذوالفقار، شاهکار شاگردان حسن تهرانی‌مقدم، به خط مقدم دانشگاه امیرکبیر آمده است. آنجایی که دانشجویانش با قلم به جنگ نرم می‌روند. جایی که افرادی را تربیت می‌کند که همین موشک‌ها را با قلمشان طراحی می‌کنند. این موشک‌هاست که کمک می‌کند تا عرصه‌ی جنگ نرم روشن‌تر شود.
اما همه باید بدانند به هیچ کس اجازه نخواهیم داد تا به این موشک‌ها، که حافظ امنیت ایران، بلکه محور مقاومت است، ذره‌ای تعدی شود و بخواهند این موشک‌ها، امنیت ایران، عزت و سربلندی ملت ایران و قدرت دفاعی مقاومت را معامله کنند.
صنعت موشکی ایران بدون صاحب نیست که بخواهند آن را با چند ورق پاره معامله کنند و تفکر و آرمان حسن تهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران و شاگردانش نخواهند گذاشت این اتفاق بیفتد.

بعد از بی‌نتیجه ماندن مذاکرات در برجام و نتیجه دادن مقاومت در سوریه و عراق این موضوع بر همه اثبات شده‌است که امروز و فردا دنیای مقاومت و موشک است، نه دنیای گفتمان ها. امروز همه فهمیده‌اند که رشد و اقتدار ایران اسلامی فقط با تکیه بر خودباوری و توان جوانان مستعد رقم خواهد خورد و نه با چشم دوختان به دستان بیگانگان. ان شاء الله ما دانشجویان بتوانیم این امانت بزرگ شهید حسن تهرانی‌مقدم را عهده‌دار باشیم و راهشان را تا نابودی اسرائیل و ظهور امام زمان (عج) ادامه دهیم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

به گزارش ایسکانیوز، ظهر امروز در حاشیه ششمین یادواره «خط مقدم» گرامیداشت مجاهدت‌های خالصانه دانشمند پارسا، شهید حسن تهرانی مقدم در دانشگاه امیرکبیر از موشک بالستیک ذوالفقار رونمایی شد.

کد خبر: 885777

وب گردی

وب گردی