هاشمی: کاروانی کیفی به بازی‌های آسیایی اعزام می کنیم/ برای اعزام ورزشکاران تابع سیاست‌های ستاد هستیم

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد تا کاروانی کیفی به بازی های آسیایی اعزام گردد و بهترین نتایج اخذ شود و در خصوص اعزام رشته های حمایتی نیز طبیعی است که سیاست را ستاد مشخص خواهد کرد و ما هم تابع هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان صبح امروز جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی به ریاست مسعود سلطانی فر و با حضور رییس کمیته ملی المپیک در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

رییس کمیته ملی المپیک در پایان این جلسه گفت: این نشست در راستای ادامه جلسات با فدراسیون هایی بود که اعزام آنها به بازی های آسیایی با ابهام مواجه است. روسای سه فدراسیون تنیس، اسکواش و بولینگ امروز توضیحاتشان را در این خصوص ارائه کردند.
کیومرث هاشمی افزود: این ارزیابی ها ادامه خواهد داشت و بنا شد کارگروهی سه نفره متشکل از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و رشته های مورد بررسی تشکیل تا رصد اولیه انجام شود و بر مبنای موضوعات مطروحه در جلسه تا حدود 45 روز آینده گزارش کارگروه ارائه و تصمیم نهایی اتخاذ شود.
رییس کمیته ملی المپیک در خصوص جلسات آینده با روسای رشته های مدال آور در بازی های آسیایی گفت: در خصوص این فدراسیون ها هم با بررسی تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد تا کاروانی کیفی به بازی های آسیایی اعزام گردد و بهترین نتایج اخذ شود.
هاشمی در خصوص سیاست ستاد عالی بازی های آسیایی برای اعزام رشته های حمایتی به جاکارتا گفت: تا به امروز تصمیم مبنی بر اعزام رشته های کیفی و مدال آور بوده اما طبیعی است که در آینده سیاست را ستاد مشخص خواهد کرد و ما هم تابع هستیم.
لازم به ذکر است در این جلسه روسیای سه فدراسیون تنیس، اسکواش و بولینگ به تشریح برنامه ها و توضیح تعداد نفرات پیشنهادی خود برای اعزام به بازی های آسیایی 2018 پرداختند.

602

کد خبر: 885791

وب گردی

وب گردی