سرمربی ایرانجوان بوشهر: از باشگاه استقلال به خاطر پول قائدی به کمیته انضباطی شکایت کردیم/لیگ یک از استانداردهای حرفه‌ای فاصله زیادی دارد

سرمربی ایرانجوان بوشهر‌ گفت: از دو منظر باید این بازی را نگاه کنیم بازی با استقلال و پرسپولیس که تیم‌های بزرگ و هواداران زیاد هستند باعث افتخار است .

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا دلگرم در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: از دو منظر باید این بازی را نگاه کنیم بازی با استقلال و پرسپولیس که تیم‌های بزرگ و هواداران زیاد هستند باعث افتخار است و این بازی می‌تواند شرایط خوبی برای نمایش استعدادیمان باشد. ایران جوان بوشهر هم یک تیم بزرگ و ریشه‌دار در جنوب کشور است. بازی فردا بازی قابل قبولی برای هر دو تیم خواهد شد.

وی افزود: بازی با تیم‌هایی مثل استقلال برای ما باعث افتخار است چون هم ما یک تیم اصیل و بزرگ محسوب می‌شویم و هم استقلال یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار این مملکت است مطمئنا ما فردا به دنبال بازی قابل قبول هستیم و این مسابقه می‌تواند چالشی باشد که بازیکنان ما خودشان را نشان بدهند و به فکر موفقیت باشند. ما در بازی با استقلال می‌خواهیم موفق باشیم و استقلال هم قطعا با این انگیزه وارد زمین خواهد شد.

سرمربی ایرانجوان در خصوص اینکه تیمش قطعا نفراتی را دارد که در آینده بتوانند حرف‌های زیادی داشته باشند، گفت: واقعیت این است که زمان آن رسیده که به لیگ دسته اول به صورت حرفه‌ای نگاه کنیم. لیگ یک از استانداردهای حرفه‌ای فاصله زیادی دارد اما بازیکنان باکیفیت زیادی در آن بازی می‌کنند همانطور که همه ساله خیلی از بازیکنان لیگ دسته اول در لیگ برتر حاضر شده و بازی می‌کنند.

وی افزود: وقتی می‌بینیم مهدی طارمی از ایرانجوان به پرسپولیس می‌رود و در عرض 2 فصل ستاره فوتبال ایران می‌شود این نشان می‌دهد که تفاوت‌ها بین بازیکنان زیاد نیست. از آن سو مهدی قائدی هم به فوتبال ایران معرفی شده و با توجه به تکنیک و استعدادی که دارد جایگاهی را برای خودش دست و پا کرده و تمام این مسائل نشان می‌دهد تفاوت‌ها در فوتبال مملکت ما زیاد نیست چون فوتبالیست‌ها از ریشه‌ و پایه رشد نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در جام حذفی که جام شگفتی‌ها است ایرانجوان تیمی مثل فولاد را حذف کرد و خونه به خونه از سد مشکی پوشان گذشت. مطمئنا این شگفتی‌ها می‌تواند ادامه دار باشد.

وی در مورد وجود فساد در فوتبال اظهار داشت: من 5 سال است که در لیگ یک کار می‌کنم نه صحبتی در این باره با من شده نه چیزی دیده‌ام اما طبیعی است که هرجا پول فراوان باشد فساد هم وجود دارد. ما باید نظارت‌هایمان را دقیق‌تر و با تمرکز بیشتری انجام دهیم و مسائل را ریزبینانه و تیزبینانه رصد کنیم. نمی‌توان به ضرس قاطع گفت که فساد وجود دارد یا ندارد. باید عوامل نظارتی با دقت بیشتری عمل کنند وقتی در سیستمی چند صد میلیارد تومان گردش مالی وجود دارد طبیعی است که برخی افراد فاسد به دنبال منافع‌شان باشند.

سرمربی ایرانجوان بوشهر درمورد دستگیری بازیکن تیمش به خاطر لگد زدن به مامور انتظامی در بازی با مس کرمان اظهار داشت: متاسفانه برنامه لیگ یک واقعیت‌ها را نشان نداد و حتی یک نفر را از باشگاه ایرانجوان روی خط نیاورد تا مسائل را بازگو کند و شرایط آنگونه نبود که عنوان شد. داوری مشکلات زیادی داشت البته داور اشتباه تاثیرگذاری نداشت. ولی سوتهایش باعث شد تمرکز بازیکنان ما به هم بخورد. مثلا توپ قبل از اینکه به اوت برود اعلام اوت کرد و اگر اوت هم شده بود به نفع تیم ما بود. همان توپ تبدیل به کرنر رفت و گل حریف شد. من هم با اولین اعتراض از زمین اخراج شدم. به بازیکن ما به ناحق کارت قرمز نشان داده شد این ناحقی‌ها نیمکت تیم ما را برافروخته کرد.

وی افزود: از عملکرد بازیکنم دفاع نمی‌کنم کار ناشایست همیشه ناشایست است اما چرا نمی‌گویند نیروی انتظامی حق دخالت در محدوده فنی را ندارد چرا نمی‌گویند نیروی انتظامی مربی ما را مجروح کرد. این مسائل زنجیروار به هم متصل است. بازیکن ما جوانی کرده و هر انسانی هم مسئول کار خودش است نیروی انتظامی هم مسئول حفظ امنیت ما است و حق دخالت در محدوده فنی را ندارد.

دلگرم درمورد اینکه به خاطر پرداخت نشدن حق و حقوق قائدی ایرانجوان از استقلال شکایت کرده است گفت: بله ما از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ایم یکسال است که باشگاه استقلال درمورد تعهدش عمل نکرده و مسئولان باشگاه هم پاسخگو نبودند ما همه به خاطر احقاق حقمان از استقلال شکایت کرده‌ایم.

602

602

کد خبر: 885795

وب گردی

وب گردی