حضور تنیسور پیشکسوت ایران در فدراسیون

منصور بهرامی تنیسور ارزشمند کشورمان با حضور در محل فدراسیون تنیس، با مجید شایسته ملاقات کرد.‌

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسون تنیس، ظهر امروز ( 26 آذر ماه) منصور بهرامی اسطوره تنیس ایران و جهان با حضور در محل فدراسیون با مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس کشورمان دیدار کرد.

منصور بهرامی که جهت سخنرانی در اولین کنفرانس ملی رازهای شکست و استراتژی‌های پیروزی به ایران سفر کرده بود امروز نیز با رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ملاقات کرد. قرار است کلیه عواید حاصل از این کنفرانس به زلزله زدگان شهرستان سرپل ذهاب اختصاص یابد.

منصور بهرامی پس از اینکه در مسابقات مختلف حرفه ای شرکت کرد و توانست در دیدار انفرادی و دو نفره مسابقات گرند اسلم ها حضور پیدا کند و در بخش دونفره نیز به فینال رسید بر خلاف سایر تنیس بازان حرفه ای دنیا نه تنها قصد بازنشستگی نداشت بلکه عمر حضورش در ورزش تنیس را نیز افزایش داد.

او به تنهایی بنیانگذار تنیس نمایشی در دنیا بود و به این وسیله به همراه سایر قهرمانان صاحب نام تنیس دنیا که مدتی از فعالیتشان در تنیس گذشته بود با این روش مردم سراسر دنیا را به تنیس علاقه مند کردند.

علاوه بر این قهرمانی مسابقات متعددی از سری رقابت‌های بزرگسالان در گرند اسلم‌ها و مسابقات مسترز برگزار می‌شود که همچنان نام او در جمع بهترین‌های این رده سنی قرار دارد.

602

کد خبر: 885813

وب گردی

وب گردی