در جلسه مدیران پرسپولیس و استقلال با مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران چه گذشت؟

در جلسه مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نقطه نظرات طرفین در خصوص تعاملات بیشتر این اداره با باشگاه‌های سرخابی بحث و بررسی صورت گرفت.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا گرشاسبی و سید رضا افتخاری مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ظهر امروز به دیدار رضا گل‌محمدی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران رفتند و جلسه‌ای در حدود یک ساعت با مسئول ورزش استان تهران برگزار کردند.

در این جلسه مدیران باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در خصوص تعاملات بیشتر این دو باشگاه با این اداره کل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این در حالیست که هم گرشاسبی و هم افتخاری پیش از این به عنوان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران فعالیت کرده‌اند و در این جلسه نقطه نظرات خود را برای ارتباط هرچه بیشتر این دو باشگاه با این اداره کل مطرح کردند.

از آنجایی که کلیه مسائل اداری، مالیاتی، سند و ثبت املاک و همچنین موارد دیگر باشگاه پرسپولیس و استقلال و همچنین سایر باشگاه‌های تهرانی با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است رضا گل‌محمدی قول مساعدت ویژه برای همکاری با این دو باشگاه و همچنین سایر باشگاه‌های تهرانی را داد.

در این جلسه همچنین عنوان شد که موفقیت باشگاه‌های تهرانی می‌تواند ضامن موفقیت ورزش در بعد بین‌المللی باشد و در همین رابطه نقطه نظراتی از سوی طرفین ارائه شد.

602

کد خبر: 885862

وب گردی

وب گردی