ویزیت روزانه 400 بیمار در کلینیک ویژه بیمارستان شهدای سرپل ذهاب

مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب با اشاره به وجود کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدای سرپل هاب، افزود: در این کلینیک، 8 پزشک متخصص در رشته های مختلف مستقر هستند و روزانه حدود ۴۰۰ بیمار را ویزیت و معاینه می کنند.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر مازیار طهماسبی با بیان این که وضعیت ارائه خدمات درمانی در سر پل ذهاب به حالت عادی بازگشته است، گفت: روزانه حدود 1100 تا 1200 بیمار به اورژانس بیمارستان بانگر سابق یا جایگزین شهدای سرپل ذهاب مراجعه و خدمات درمانی را دریافت می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب ضمن اشاره به حضور تیم های درمانی از اراک و زنجان به منظور ارائه خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به بیماران در سر پل ذهاب، افزود: علاوه بر این پزشکان، طب اورژانس و پزشک عمومی هم در بیمارستان حضور دارند و آماده ارائه خدمات درمانی هستند همچنین دستگاه آمبولانس به منظور انتقال بیماران به کرمانشاه، در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده اند.

دکتر طهماسبی افزود: همچنین، آی سی یو، سی سی یو و اتاق عمل بیمارستان سر پل ذهاب فعال است و جراحی ارتوپدی نیز انجام شده است و بخش دیالیز نیز حداکثر ظرف ۱۰ تا ۱۴ روز آینده راه اندازی می شود.

وی یادآور شد:در حال حاضر بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب جمع آوری شده و خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به مردم ارائه می شود و در این بیمارستان به حضور ثابت حداقل ۶ پزشک عمومی،نیاز است.

دکتر طهماسبی بر لزوم وجود کانکس برای ارائه دهندگان خدمات درمانی و بهداشتی در این مناطق تاکید کرد و گفت: ارائه دهندگان خدمات درمانی و بهداشتی سربازان وزارت بهداشت هستند بنابراین انتظار داریم که برای رفاه حال و آسایش آنها، کانکس هایی در نظر گرفته شود.

701

کد خبر: 885899

وب گردی

وب گردی