دستگیری 2 سوداگر مرگ/ کشف 88 کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر و کشف 88 کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ،سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: مأموران گشت هنگام گشت‌زنی و کنترل محورهای مواصلاتی جاده قدیم تهران – قم کیلومتر 55، به یک دستگاه کامیونت امیکو مشکوک شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، تصریح کرد: ماموران انتظامی دقایقی خودروی موصوف را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه پس از انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند خودرو را متوقف کرده و سرنشینان آن را دستگیر کنند.

وی عنوان داشت: در بازجویی اولیه از راننده و کمک راننده، متهمان که به تناقض گویی روی آورده بودند، پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی دادند و بدین ترتیب برای تحقیقات تکمیلی و فنی، به پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، منتقل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: مأموران این پلیس در بازرسی تخصصی انجام شده از خودروی متهمان موفق شدند مقدار 88 کیلو و 716گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر کاپوت و زیر اتاق کامیونت جاسازی و مخفی شده بود، کشف کنند.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ به مقر پلیس مواد مخدر پایتخت منتقل شده و پس از تشکیل پرونده و تحقیقات مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 885945

وب گردی

وب گردی