سارق خودرو قبل از فرار دستگیر شد

رئیس کلانتری 170 کهریزگ از دستگیری یک سارق لوازم داخل خودرو خبر داد و گفت: با حضور به موقع ماموران کلانتری، سارق قبل از اینکه بتواند متواری شود، دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ رضا شبی پور رئیس کلانتری 170 کهریزک گفت: بامداد امروز در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سارقی در حال سرقت از داخل خودرو پراید است، بلافاصله نزدیک ترین گشت انتظامی که در حال گشت زنی در سطح حوزه بود به آدرس اعلامی اعزام که ماموران انتظامی مشاهده کردند، فردی از داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال سرقت است که بلافاصله به خودرو نزدیک و در همین اثنا سارق که به تازگی متوجه حضور ماموران در نزدیکی خود شده بود، اقدام به فرار کرد.

وی افزود: سارق که به صورت پیاده در حالی که یک دستگاه ضبط خودرو در دست داشت فرار می کرد، ماموران به تعقیب وی پرداختند و پس از دقایقی تعقیب و گریز، سارق را دستگیر و از وی علاوه بر یک دستگاه ضبط سرقتی، یک قبضه سلاح سرد و ابزار و آلات ارتکاب سرقت کشف کردند.

وی افزود: سارق که چاره ای جز اعتراف به سرقت نداشت بزه انتسابی را قبول و برای انجام تحقیقات دقیق تر به همراه شاکی به کلانتری منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: با گرفتن شکایت مالباخته و تکمیل تحقیقات اولیه از متهم، سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

705

کد خبر: 885952

وب گردی

وب گردی