رسیدگی به پرونده ضرب و شتم دانش آموز خرم آبادی با قید فوریت

پرونده ضرب و شتم دانش آموزخرم آبادی با قید فوریت در هیات رسیدگی به تخلفات اداری بررسی می شود.

به گزارش ایسکانیوز، بعد از انتشار خبر ضرب و شتم دانش آموز دوره ابتدایی در خرم آباد مدیر کل آموزش و پرورش لرستان واکنش نشان داد و گفت: پرونده ضرب و شتم دانش آموز خرم آبادی با قید فوریت در هیات رسیدگی به تخلفات اداری بررسی می شود.

خدانظر دریکوند افزود: با هدف جلوگیری از تضییع حقوق همکاران فرهنگی ونیز دانش آموزان بعد از پخش تصویر این دانش آموز در فضای مجازی درهیات رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش برای فرد خاطی پرونده تشکیل شد و چنانچه ضرب و شتم دانش آموز توسط مدیر آموزشگاه اثبات شود، بدون شک آموزش و پرورش بر اساس قانون با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش همچنین تاکید کرد، ممنوعیت تنبیه بدنی طی بخشنامه های متعدد به مدارس ابلاغ شده و مشاهده تنبیه بدنی در مدارس تحت هیچ عنوان قابل توجیه و دفاع نیست.

ساعت 8 صبح دیروز بعد از ارسال عکس دانش آموزان برای تحریریه خبرگزاری صدا و سیما و انتشار عکس دانش آموز مجروح دبستان انوشیروان رضایی منطقه کهریز خرم آباد در کانال خبرگزاری صدا وسیمای مرکز لرستان این خبر به سرعت در فضای مجازی و برخی رسانه منتشر شد و مسئولان آموزش و پرورش منطقه و استان را به عکس العمل و پیگیری واداشت.

901

کد خبر: 886070

وب گردی

وب گردی