نشان‌های فرانسوی برای طلای آبی کودکان و نوجوانان ایرانی

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه‌های مسابقه‌ بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال 2017 را نصیب خود کردند.

به گزارش ایسکانیوز از امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این رویداد بین‌المللی با موضوع «آب، طلای آبی» برگزار شد و 40 کشور با ارسال 2هزار و 800 اثر در آن شرکت کرده بودند.

براساس این خبر، 6 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به دریافت نشان و دیپلم افتخار این دوره از رقابت شدند.

تاثیر آب بر زندگی انسان‌ها و جانواران خشکی و دریاها به ویژه تاثیر آلودگی آب‌ها بر زندگی آبزیان دریایی از محوری‌ترین موضوع‌هایی است که کودکان و نوجوانان برگزیده ایرانی در آثارشان به تصویر کشیده‌اند.

برهمین اساس، «آندیا حیدری» 4 و نیم ساله از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون کرمانشاه و «معصومه شرف‌الدینی» 8 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری طبس کانون خراسان‌جنوبی موفق به دریافت «نشان و دیپلم افتخار» این مسابقه شدند.

در عین حال، «معصومه میراحمدی» 12 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری بابا حیدر کانون چهارمحال و بختیاری، «روشا بابایی» 5 ساله از مرکز فرهنگی هنری آفرینش‌های تهران، «محمدصدرا تقی‌نژاد» 5 ساله از مرکز فرهنگی‌هنری قائن کانون خراسان‌جنوبی و «مهسا فریدونی» 11ساله از مرکز فرهنگی‌هنری پلدختر کانون لرستان دیپلم‌های افتخار این مسابقه را از آن خود کردند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 47 اثر در مسابقه‌ی بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال 2017 شرکت کرده بود.

502

کد خبر: 886182

وب گردی

وب گردی