نماینده پارلمان فلسطین:  آمریکا حمایتش را از اسرائیل بردارد اسرائیلی وجود نخواهد داشت

نماینده پارلمان فلسطین تاکید کرد: اسرائیل به خاطر دفاع و حمایت آمریکایی‌ها ایجاد شده و اگر آمریکا حمایت خود را از آنها بردارد اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز رضوان الاخرس نماینده پارلمان فلسطین طی سخنانی در نشست اضطراری کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس کشورهای اسلامی، گفت: قدس شهر خداست و انتخاب بشر نیست اما اکنون در یک شرایط خاصی قرار دارد و حتی چیزی از مسجدالاقصی باقی نمانده زیرا صهیونیست‌ها تونل‌هایی را در داخل مسجد ایجاد کرده و حصار بسته‌اند.

وی افزود: امروز مسجدالاقصی فقط برای عبادت‌های کافران صهیونیست شده و حتی ازدواج یهودی‌ها در داخل مسجدالاقصی انجام می‌شود و تنها یک دیواری کشیده‌اند که گفته شود این قدس است.

نماینده پارلمان فلسطین همچنین بیان کرد: تصمیم آمریکا مساله غافلگیرکننده نبود اما آیا فکر می‌کنید کشوری به نام اسرائیل وجود خواهد داشت؟ اگر حمایت آمریکا نبود اینگونه نمی‌شد. اسرائیل به خاطر دفاع و حمایت توپ و تانک آمریکایی‌ها و توانایی آنها ایجاد شده است و اگر تنها شش ساعت آمریکا دست از حمایتش بردارد اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: برای جلوگیری از اجرای طرح صهیونیستی در سرزمین فلسطین ما نیازمند این هستیم که همه با هم باشیم، خطرها را بشناسیم و ببینیم چه راه‌حل و تصمیماتی را باید اتخاذ کنیم.

الاخرس در پایان اظهار کرد: امیدواریم با همفکری مجالس اسلامی بتوانیم این مساله را مجددا مورد بررسی قرار دهیم و به وظایف خود عمل کنیم.

کد خبر: 886195

وب گردی

وب گردی