پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور برای درگذشت همکار پرتلاش بهزیستی شهرستان ارومیه

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی درگذشت مسیب معروفی همکار پرتلاش بهزیستی شهرستان ارومیه پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، «انوشیروان محسنی‌بندپی» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی درگذشت مسیب معروفی همکار پرتلاش بهزیستی شهرستان ارومیه پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

خانواده محترم مرحوم مسیب معروفی

آنچه برای انسان در مدت زمان گذرای عمر در دنیا مهم می باشد، خروج موفق از امتحانات الهی است. بدون شک مرگ عزیزان، امتحانی بر حق، جانگداز و اجتناب ناپذیر است. صبر بر فقدان عزیزان سخت، اما در سایه قبول مصلحت و تقدیر الهی میسر و ممکن می گردد.
خبر درگذشت همکار عزیزمان، مرحوم مسیب معروفی، کارشناس ساعی و پرتلاش معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی ، شهرستان ارومیه که حین انجام خدمت به معلولین و مددجویان سازمان به دیدار معبود شتافتند ، موجب تأثر و تألم عمیق اینجانب و تمامی همکارانم در سازمان بهزیستی گردید. اما در برابر حکمت و مشیت الهی چاره ای جز تسلیم و رضا نیست و خداوند صابرین را اجر دهد که حضرتش فرمود:

"و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون"


لذا ضمن ابراز مراتب تأسف و تسلیت مصیبت وارده، از خداوند حی رحمان برای ایشان رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای شما بازماندگان، صبوری و بردباری مسئلت نموده تا بتوانید رجعت این عطیه الهی را به جایگاه ابدی خویش به آرامی پذیرا باشید.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر: 886323

وب گردی

وب گردی