عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد اصفهان"فناور برگزیده" هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری شد

عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) در هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری به عنوان یکی از 4 نفر"فناور برگزیده" کشوردر سال 1396 معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز (دوشنبه) در هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری با حضور دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی از 20 پژوهشگر و فناور برتر کشور تقدیر شد.
در این جشنواره که هر ساله در هفته پژوهش و فناوری با هدف ترویج فرهنگ پژوهش، معرفی توانمندی‌ها و ایجاد ارتباط میان محققان کشور برگزار می‌شود، 20 پژوهشگر و فناور برتر در حوزه‌های علوم انسانی،‌ هنر، کشاورزی و منابع طبیعی، فنی و مهندسی،‌ علوم پایه، پزشکی و دامپزشکی مورد تقدیر قرار گرفتند.
دکتر مریم گل‌آبادی عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) دارای دکترای اصلاح نباتات با گرایش ژنتیک بیومتری است، رئیس هیئت مدیره شرکت دانش‌بنیان نگین بذر دانش را نیز بر عهده دارد.
کسب عنوان فناور برتر در سیزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری استان اصفهان در سال 96، گزینش طرح تحقیقاتی تولید ارقام مختلف خیار پارتنوکارپ گلخانه‌ای به عنوان طرح برتر از جشنواره علم تا عمل توسط معاونت فناوری ریاست جمهوری در سال 90، کسب عنوان ایده برتر در دومین المپاد کشوری مخترعان، مبتکران و نوآوران، پژوهشگر برتر استان اصفهان در سال 1394، پژوهشگر برتر سال 1390 دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) و ثبت چهار رقم هیبرید خیار گلخانه‌ای با نام‌های سبا، ثنا، سامان، سما در موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال ایران از جمله عناوین کسب شده مهم و فعالیت‌های علمی دکتر مریم گل‌آبادی است
وی تاکنون هشت طرح تحقیقاتی، 3 عنوان کتاب و بیش از 40 مقاله در مجلات داخلی و بین المللی منتشر کرده و در 36 کنفرانس داخلی و خارجی ارائه مقاله داشته است.

کد خبر: 886345

وب گردی

وب گردی