دانشگاه نقش خود ر ا در رساندن پیام شهید ایفا کند

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، راویان دفاع مقدس را همچون پیام‌رسانان عاشورایی دانست و گفت: راویان دفاع مقدس افتخار دارند به عنوان شاگردان امام سجاد (ع) معرفی شوند. دانشگاه نیز باید نقش خود ر ا در رساندن پیام شهید ایفا کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت اله ذاکرمعاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات در آئین افتتاحیه همایش فرهنگی راویان دفاع مقدس، گفت: امام سجاد (ع) راوی خوب کربلا بود که با منطق، پیام عاشورا را به همه رساند و شما راویان خوب دفاع مقدس هستید.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه شهدا زنده هستند، اظهار کرد: سر امام حسین (ع) بر روی نیزه، قرآن خواند ولی هر گوشی صدای ایشان را نشنید؛ حالا هر گوشی هم نمی‌تواند مستقیماً صدای شهدای ما را بشنود ولی شما راویان دفاع مقدس این صدا را می‌شنوید.

ذاکر خاطرنشان کرد: دشمن از گذشته تا کنون می‌خواهد ارزش‌های اسلامی را برچیند ولی همین که نام حضرت محمد (ص) را در نماز و اذان به کار می‌بریم، نشان از پیروی از این ارزش‌هاست.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات گفت: کارگاه‌های آموزشی همایش فرهنگی راویان دفاع مقدس طی ۲ روز برگزار می‌شود و امید است این کارگاه‌ها منتج به پیگیری و اجرای مطالبات مقام معظم رهبری شود.

همایش فرهنگی راویان دفاع مقدس و راهیان نور با حضور مسئولین لشکری و کشوری و ۳۰۰ نفر از راویان دفاع مقدس با همکاری و مشارکت سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دانشگاه آزاد اسلامی امروز دوشنبه ۲۷ آذر ماه در واحد علوم و تحقیقات آغاز به کار کرد.

کد خبر: 886352

وب گردی

وب گردی