رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در بخش های مختلف چشمگیر است

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از مرکز رشد واحد های فناور این واحد دانشگاهی، پروژه پرورش بلدرچین و قلمستان واحد زابل و همچنین ساختمان اداری در حال تکمیل و جابجایی بازدید کرد.

دکتر امین‌رضا کمالیان در حاشیه بازدید از واحد زابل در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، ضمن تبریک سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، اهمیت مراکز رشد را در دانشگاه ها یادآور شد و گفت: مرکز رشد واحد های فناور زابل از رشد قابل قبولی برخوردار بوده و هسته های فناور خوبی در این مرکز در حال فعالیت هستند که امیدواریم محصولات و ایده های آنها به سرعت به تجاری سازی و منجر به تاسیس شرکت های دانش بیان شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با افتتاح و بهره برداری از ساختمان اداری واحد زابل فضای اداری این واحد بهبود چشمگیری خواهد یافت و این بهبود می تواند در خدمت رسانی به دانشجویان و خدمات بهتر اداری به آنها موثر باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه توسعه منطقه با پیشرفت و تعالی دانشگاه میسر می‌شود، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل باید به قطب علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در منطقه سیستان تبدیل شود.

کد خبر: 886408

وب گردی

وب گردی