واردکننده عمده مشروبات الکلی به استان اردبیل دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: وارد کننده عمده مشروبات الکلی خارجی به استان اردبیل، دریک عملیات سنجیده و غافلگیرانه پلیس اطلاعات و امنیت استان دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر عتباتی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: وارد کننده عمده مشروبات الکلی خارجی به استان اردبیل ساعاتی پیش در یک عملیات سنجیده و غافلگیرانه پلیس اطلاعات و امنیت استان دستگیر وروانه زندان شد.

وی افزود: در این عملیات مشترک دادستانی و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت استان، وارد کننده عمده مشروبات الکلی به همراه یک نفر مجرم همدستش پس از تعقیب و گریز طولانی دستگیر و 3000 بطری انواع مشروبات الکلی خارجی از مجرمان کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: این دومتهم اهل یکی از استان‌های شمال غرب کشور بودند که با استفاده از خودروی شاسی بلند مجهز به لوازم و سیستم های ایذایی نظیر دستگاه دودزا قصد فرار از چنگال قانون را داشتند که با عملیات شجاعانه، قاطعانه و مقتدرانه پلیس اطلاعات و امنیت به دام افتادند.

دادستان عمومی وانقلاب اردبیل با تشکر از زحمات ارزشمند پلیس اطلاعات و امنیت،به مردم استان اطمینان داد اجازه هیچ گونه فعالیت مخربانه را که جوانان این خطه را هدف قرار دهد به سود جویان نخواهد داد و با هرگونه عمل مخاطره انگیز برخورد جدی می کند.

901

کد خبر: 886543

وب گردی

وب گردی