اجرای طرح ضربتی مبارزه با حیوانات مضر شهری در خیابان دشت آزادگان و میدان بهمن

سرپرست شهرداری منطقه 16 از اجرای طرح ضربتی طعمه گذاری موش با توجه به فعالیت خام فروشان و جگر فروشان در خیابان دشت آزادگان و میدان بهمن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز هومن نصیری با اعلام این خبر گفت : درراستای حفظ بهداشت وسلامت شهروندان ، معاونت خدمات شهری منطقه اقدام به طعمه گذاری 38 کلنی،لانه کوبی32 کلنی وانسداد 6 کلنی در انهار ومنافذ خیابان دشت آزادگان و میدان بهمن کرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 16 نیز با اشاره به توزیع بروشور وآموزش متصدیان واحدهای صنفی در خصوص راهکارهای کنترل و مبارزه با موش از نصب5 بنر اطلاع رسانی ،نصب 8 عدد دریچه یکطرف و تحویل 30 عدد تله چسبی به خام فروشان وجگرفروشان خبر داد.

نعمت الله عاشوریان در ادامه افزود: با توجه به انتقال سریع بسیاری از بیماری‌ها توسط جوندگان موذی و ضرورت پاکسازی شهر از وجود این جانوران، طرح مبارزه با جانوران موذی در طول سال به طور مستمر توسط اداره ساماندهی این معاونت انجام می شود و باتوجه به فعالیت خام فروشان و جگرفروشان در خیابان های دشت آزادگان و میدان بهمن این طرح بطور ضربتی اجرائی شده است.
عاشوریان در پایان تاکید کرد: شهروندان واغذیه فروشان با عدم تخلیه مازاد مواد غذایی در انهارو باغچه ها و رعایت مسائل بهداشتی به کنترل افزایش رشد موش و حیوانات مضر شهری در محیط زندگی و کسب و کار کمک موثری می کنند.

700

کد خبر: 886618

وب گردی

وب گردی