افتتاح مرکز معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر گفت: در راستای انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی، مرکز معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در عالیشهر افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، اسماعیل عبداللهی صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز معارف اسلامی حوزه علمیه خواهران در دانشگاه آزاد بوشهر با بیان اینکه این مرکز نقش مهمی در ترویج مغارف اسلامی در دانشگاه آزاد دارد اظهار داشت: این دانشگاه بزرگترین مرکز آموزش عالی استان بوشهر محسوب می‌شود که ایجاد مرکز معارف اسلامی در این دانشگاه نقش مهمی در ترویج فرهنگ اسلامی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی در دانشگاه آزاد بوشهر بیان کرد: مرکز معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در راستای انعقاد تفاهم‌نامه فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه خواهران بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی در عالیشهر افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد بوشهر در راستای اهداف کلان فرهنگی برنامه‌های ویژه‌ای دارد افزود: یکی از این‌ برنامه‌ها ایجاد مرکز معارف اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهربا بیان اینکه این مرکز آموزش عالی در ترویج فرهنگ معارف اسلامی نقش مهمی دارد خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت‌های مختلفی در عرصه های فرهنگی دارد که باید اساتید و دانشگاهیان در ارتباط با جامعه مسئولیت و وظایف خودشان را به ویژه در حوزه فرهنگی ایفاء کنند.

عبداللهی با تاکید بر رصد ظرفیت‌های فرهنگی جامعه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: همه کسانی که در عرصه‌های فرهنگی فعالیت می‌کنند با هدف ظرفیت شناسی مناسب مسائل جامعه را رصد و راهکارهای مناسبی را اتخاذ کنند تا آن چیزی که مدنظر انقلاب و نظام و منویات رهبر معظم انقلاب است محقق شود.

وی، مقابله با ترفندهای دشمنان در عرصه فرهنگی را از اهداف تاسیس مرکز معارف اسلامی در دانشگاه آزاد بوشهر دانست و تصریح کرد: مرکز معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با همکاری حوزه علمیه خواهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر ستاد نماز جمعه عالیشهر با هدف ارتقا سطح آگاهی و معارف اسلامی مردم و برای مقابله مؤثر با شیطنت‌های و برنامه تقابلی استکبار جهانی در عرصه فرهنگی تاسیس شده است.

901

کد خبر: 886638

وب گردی

وب گردی