31 کانون خط امام: در برابر تحریف عملی و آشکار امام خمینی (ره) و اندیشه‌های تابناک او سکوت نکنید

کانون‌های خط امام طی نامه‌ای به محمد علی انصاری در واکنش به پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی در دانشگاه علم و صنعت آوردند: انتظار داریم که در برابر چنین تحریف عملی و آشکار امام خمینی (ره) و اندیشه‌های تابناک او سکوت نکنید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ کانون‌های خط امام طی نامه‌ای به محمد علی انصاری در واکنش به پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی در دانشگاه علم و صنعت آودند: انتظار داریم که در برابر چنین تحریف عملی و آشکار امام خمینی (ره) و اندیشه‌های تابناک او سکوت نکنید.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

« اعوذ بالله من الشّیطان الرّجیم

«قَالَ یَا نُوحُ إِنَّهُ لَیْسَ مِنْ أَهْلِکَ إِنَّهُ عَمَلٌ غَیْرُ صَالِحٍ فَلَا تَسْأَلْنِ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنِّی أَعِظُکَ أَنْ تَکُونَ مِنَ الْجَاهِلِینَ» (سوره هود / آیه 46)

"خدا خطاب کرد که ای نوح، فرزند تو هرگز با تو اهلیت ندارد، زیرا او را عمل بسیار ناشایسته است، پس تو از من تقاضای امری که هیچ از حال آن آگه نیستی مکن، من تو را پند می‌دهم که از مردم جاهل مباش." (ترجمه الهی قمشه ای)

سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)
جناب آقای محمدعلی انصاری
شاید مطلع شده باشید که در هفته گذشته اقدامی غیر انسانی و غیر اخلاقی و منزجر کننده از سوی جمعی از اعضای سابق و وابستگان انجمن به اصطلاح اسلامی موسوم به آرمان در صحن مقدس دانشگاه علم و صنعت رخ داد. اتفاقی که حتی نظیر آن شاید در زمان رژیم منحوس پهلوی تنها از سوی حامیان رژیم ممکن بود؛ رخ دهد.

احتمالا تصاویر این حرکت ضد منافع ملی را دیده اید که در کمال ناباوری و در اقدامی شرم انگیز و در عناد با مردم مظلوم فلسطین آن جمع معدود سعی در پاک کردن پرچم ناپاک رژیم اشغالگر قدس داشتند، آن هم در شرایطی که قدس شریف مورد تعرض آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

این ادای احترام به رژیمی جعلی و خونخوار است که جنایات آن از بدو جعلش در سرزمین فلسطین علیه زنان و کودکان و مردم مظلوم و آواره فلسطین بر همه انسان‌های بیدار دل آشکار است. اما چه کنیم که کوردلان منافق متاسفانه هنوز در صحن مقدس دانشگاه حضور دارند و در لوای عنوان مقدس انجمن اسلامی و در لوای ظاهر اسلامی و حجاب برتر خود را و باطن خبیثشان را پنهان کرده اند و چون اسلاف خود مشق نفاق در مبدأ تحولات می‌کنند.

حتما می‌دانید که یکی از مؤثرین این حرکت آمریکاپسندانه دختر جنابعالی است. از شما که مدتی در کنار حضرت امام خمینی (ره) بوده اید؛ انتظار بود که در برابر چنین تحریف عملی و آشکار امام خمینی (ره) و اندیشه های تابناک او سکوت نکرده و اشتباه دخترتان را اعلام کرده و از ساحت امام عظیم الشان و ملت ایران که سال هاست در راه آرمان مقدس فلسطین مجاهدت کرده، پوزش می‌خواستید.

شایسته بود که سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در برابر این دشمنی آشکار با آرمان ها و اندیشه ها و بیانات صریح حضرت امام (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اقدام می‌کرد و از آنجا که اقدام فرزندش رسانه ای شده بود؛ در بستر رسانه دختر خویش را انذار می داد و از خط روشن امام بزرگوار و دلایل حمایت ایشان و مردم سرافراز ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین سخن می گفت.

شما مطمئنا رفتار حضرت امام خمینی (ره) با سید حسین خمینی را در یاد دارید که وقتی از او خطایی سر زد و از حضرت امام (ره) درباره ایشان کسب تکلیف کردند. ایشان فرموده بودند که «سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند.» این است سلوک و شیوه برخورد امام بزرگوار که برای اسلام و انقلاب حاضرند از قید وابستگی های خانوادگی و عاطفی بگذرند و این کار بزرگ مردان تاریخ است.

ما هنوز هم امیدواریم که شما با اعلام برائت از این هم نوایی با نتانیاهو و رژیم غاصب صهیونیستی و بیان موضعی صریح میان خود و رفتار فرزندتان فاصله گذاری کنید و امیدواریم که بیش از پیش فرزند و دیگر منسوبان خود را با افکار و اندیشه ها و گفتار و کردار حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنید تا گامی در راستای مسئولیتی که برعهده دارید؛ برداشته باشید.

از خداوند منّان می‌خواهیم که ما را به این گونه مسائل مبتلا نکند و ما را از شرّ نفس و شر شیطان رجیم حفظ کند و در پناه امن و امان خود و در عافیت و سلامت، عاقبت به خیر نموده و ما را سرباز واقعی اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزار مردم مسلمان ایران قرار دهد ان شاءالله بمنّه و جوده و کرمه.

به گزارش ایسکانیوز، اقدام چند روز پیش تعدادی از دانشجویان در دانشگاه علم و صنعت برای پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی از روی زمین محوطه دانشگاه آن هم در زمانی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور سرگرم برگزاری تجمعات اعتراضی علیه رژیم جعلی اسرائیل و در حمایت از قدس شریف بودند، خشم بسیاری از مردم و دانشگاهیان و همچنین واکنش‌های بسیاری را بدنبال داشت.

202

کد خبر: 886643

وب گردی

وب گردی