تشکیل شورای هم اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه ، دبیرخانه شورای هم اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت هدف دشمن از برجسته سازی و تاکید بر اختلاف در بین برخی دیدگاه ها در حوزه و دانشگاه و سوء استفاده از برخی تفاوت نظرات در فرق اسلامی به خطر انداختن حیات اجتماعی است.

آیت الله سلیمانی تاکید کرد ما به جد معتقدیم حوزه و دانشگاه به منزله 2 بال انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی مان هستند و تمام خطوط قرمز نظام وجوه اشتراک این دو بخش است.

جمشیدنژاد معاون سیاسی – اجتماعی استانداری نیز گفت: علی رغم تهاجم گوناگون دشمن پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خوشبختانه با وجود اندیشمندان و اندیشه های برتر مانند حضرت امام خمینی و شهید مطهری هیچ خللی در جامعه ایجاد نشد.

میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مفتح گفت ارتقاء فرهنگ اسلامی و فعالیت های فرهنگی در محیط علمی دانشگاه از اقدامات این مجاهد بزرگ است.

وی افزود : تمدن و فرهنگ 2 مقوله مرتبط با یکدیگر است که توجه به هر دو عامل باعث رشد متعادل می گردد.

همچنین به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه مراسمی با حضور آیت الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و مولوی سلامی ، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پردیس دخترانه رسالت زاهدان برگزار شد.

900/900

کد خبر: 886646

وب گردی

وب گردی