انتصابات جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد

جلسه شورای اداری واحد خرم آباد که با حضور اعضای این شورا برگزار شد


به گزارش ایسکانیوز، در آغاز این جلسه حجت الاسلام قدرتی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با بیان آیات و روایاتی به ذکر چند نکته اخلاقی پرداخت.

در ادامه دکتر سیامک بهاروند سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و رئیس واحد خرم آباد نیز با اشاره به اینکه مسئولیت ها فرصتی برای ارائه خدمت هر چه بیشتر به مردم و جامعه می باشد گفت: بایستی در همه امور خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود بدانیم و کار را برای رضای خداوند متعال انجام دهیم.
دکتر بهاروند در ادامه یکی از مهمترین برنامه های پیش رو در واحد خرم آباد را تعامل هر چه گسترده تر با دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برای توسعه رشته های پزشکی و پیراپزشکی در این واحد عنوان کرد و گفت: در جلساتی که با مسئولان این دانشگاه داشته ایم قول مساعدت را از آنها گرفته ایم و باید تلاش کنیم تا مشکلاتی که در این راستا وجود دارد را برطرف نمائیم.
در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات آقایان دکتر مجتبی نظری معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی ، دکتر محمد یاراحمدی معاون اداری و مالی و دکتر سعید منتی رئیس دانشکده علوم پایه در مدت تصدی مسئولیت ، آقایان دکتر محمد یاراحمدی ، دکتر امین رحیمی کیا و دکتر فیروز امیری به ترتیب به عنوان معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی ، معاون اداری و مالی و رئیس دانشکده علوم پایه منصوب شدند.

کد خبر: 886660

وب گردی

وب گردی