برای رویارویی با تهدیدات باید توان رزمی خود را بالا ببریم

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدید به ویژه در وضعیت کنونی جهان، گفت: برای رویارویی با تهدیدات باید توان رزمی خود را بالا ببریم.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در همایش سراسری فرماندهان ارتش، به تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در موضوع ارتقای توان رزمی برای رویارویی با تهدید به ویژه در وضعیت کنونی جهان پرداخت و افزود: اهمیت تبیین تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب امیر فرماندهی محترم کل ارتش و نیز انجام هماهنگی لازم میان همه فرماندهان در جهت اجرایی شدن سیاست‌های قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) و ستاد کل نیروهای مسلح از نکات مهم در برگزاری این همایش است.

سیاری تاکید کرد: تبیین جهت‌گیری‌های فرماندهی محترم کل ارتش برای اجرایی شدن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و همچنین تبیین انتظارات فرمانده کل ارتش از فرماندهان و مدیران و کارکنان ارتش از دیگر مباحث مهم این همایش است.

وی با اشاره به تبیین ویژگی‌های فرماندهی جهادی در همایش اظهار داشت: بهره برداری از سخنان ارزشمند میهمانان و تلاش در جهت هم افزایی عملکرد فرماندهان و مدیران برای انجام ماموریت از جمله نکات قابل توجه این همایش است.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: فردا نیز همایش با اهداف یاد شده همچنان برقرار است و امیدواریم مدیران و فرماندهان حاضر بیشترین بهره از نکات گفته شده را ببرند.

منبع: فارس

303

کد خبر: 886675

وب گردی

وب گردی