پزشک تا نفس می کشد نسخه بیماران را تجویز می‌کند/باید بتوانید اعتماد مردم را جلب کنید

همایش استعداهای درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی پیش از ظهر امروز، با حضور دکتر ولایتی و دکتر فرهاد رهبر در آمفی‌تئاتر بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارج نهادن به فعالیتهای برجسته دانشجویان مدال آور و صاحب رتبه در نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور و همچنین ارتقای انگیزش و افزایش روحیه رقابت سازنده در میان دانشجویان گروه علوم پزشکی صبح امروز با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن همایش بیمارستان فرهیختگان برگزار شد.

رئیس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی در این همایش دانشجویان پزشکی را به خود نزدیک دانست و گفت: با توجه به انگیزه های بالای دانشجویان درخشان در دانشگاه آزاد امیدواریم آینده این دانشگاه درخشان تر باشد به خصوص با حضور دکتر نفر که در این حوزه تسلط و تجربه کافی در وزارت بهداشت و حوزه آموزش پزشکی دارند.

دکتر ولایتی افزود : پزشک تا نفس می کشد نسخه بیماران را تجویز می‌کند شما باید بتوانید اعتماد مردم را جلب کنید و به آنها بفهمانید که دلسوز آنها هستید.

وی خطاب به استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی تاکید کرد: هم پزشکی را یاد بگیرید و هم رفتار مناسب با مردم را سرلوحه کار خود قرار دهید.

دکتر ولایتی به اهمیت کار پرستاران اشاره کرد و گفت: یکی از اشکالات وارد به پرستاران ما این است که تحصیلات خود را پس از مقطع کارشناسی ادامه نمی دهند.

رئیس هیات امنا و هیات موسسه دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پرستار نقشه نظارتی در عمل پزشک دارد راهنمای پزشکی است باید پرستاران حین خدمت تحصیل هم بکنند و مقالات علمی انتشار دهند در پژوهش و آموزش نیز شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: باید تمام توان خود را در فراهم کردن بسترهای لازم آموزش به کار بگیریم تا شاهد باشیم دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد حائز رتبه های برتر در آزمون های پزشکی کشور شوند و در حوزه پزشکی بدرخشند.

دکتر ولایتی تاکید کرد: علوم پزشکی به مانند حوزه علوم انسانی، مهم است اگر می‌خواهیم در این حوزه حرف اول را بزنیم باید بسترهای آن را برای دانشجویان این دانشگاه فراهم کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، در این نشست از 31 دانشجوی مدال آور و صاحب رتبه در نهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور و همکاران مناطق آمایشی دهگانه المپیاد که فعالانه در این المپیاد همکاری داشتند، تقدیر شد.

کد خبر: 886699

وب گردی

وب گردی