ناصحی: همه بازی های ما در نیم فصل دوم سخت است

کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و هدفمان تنها کسب سهمیه آسیایی است.

رضا ناصحی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص کسر 6 امتیاز از تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار داشت: کسر این 6 امتیاز حسابی تیم ما را شوکه کرد، ما برای تک تک آن امتیاز ها تلاش کرده بودیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب اما کسر این امتیاز حسابی ما را عقب انداخت. ما در نیم فصل دوم کار سخت تری پیش رو داریم اما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا به جمع تیم‌های سهمیه آسیا برگردیم گرچه کار بسیار دشواری است. بچه های ما همه عزمشان را جزم کرده اند تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر و برگزاری اردو عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوای شهر مشهد یکی بهترین تصمیمات باشگاه برگزاری اردوی در جزیره کیش بود؛ تمرین کردن در زمین چمن مطلوب و هوای پاک خیلی به ما کمک کرد. کادرفنی موفق شده در این اردو تفکراتش را به بازیکنان انتقال دهد، بچه ها به آمادگی لازم برای ادامه رقابت ها رسیده اند و امیدوارم نتایج مدنظرمان را در نیم فصل دوم کسب کنیم.

کاپیتان تیم فوتبال پدیده مشهد در مورد دیدار با پیکان در خاتمه افزود: همه بازی های ما در نیم فصل دوم سخت است و از لحاظ امتیازی برای ما حائز اهمیت است. ما برای گرفتن سه امتیاز به میدان خواهیم رفت و هدفمان تنها کسب سهمیه آسیایی است. امیدوارم بتوانیم در ادامه رقابت ها موفق شویم.

601

کد خبر: 886711

وب گردی

وب گردی