جزئیات نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد/تخفیف شهریه ویژه دانشجویان زلزله زده کرمانشاه

همایش استعداهای درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی امروز، با حضور دکتر ولایتی، دکتر فرهاد رهبر و جمعی از دانشجویان استعداد درخشان علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد رهبر در جمع خبرنگاران و در حاشیه همایش استعداهای درخشان حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تاسف نسبت به وقوع زلزله چندی پیش کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای تسکین آلام مردم زلزله‌زده بخشنامه ای را تنظیم کرده و ابلاغ شده که برای ترم دوم عملیاتی و اجرایی می‌شود.

وی افزود: برای کل دانشجویان مناطق زلزله‌زده تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است تا بتواند مشکلی از مشکلات آنها را حل کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: از طرق دیگری نیز دانشگاه آزاد سعی می کند کمک های خود را به مناطق زلزله زده ارسال کند، از جمله در اختیار گذاشتن واحدهای دانشگاهی برای اسکان زلزله زدگان و ارسال کمک های مردمی از طرف هم دانشجویان و اعضای هیات علمی و هم کارکنان که مستقیماً به دست زلزله‌زدگان رسیده و امیدواریم توانسته باشیم قدمی برای تسکین آلام مردم قهرمان و پهلوان انجام دهیم.

دکتر فرهاد رهبر راجع به نقل و انتقالات دانشجویان گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان پیش از آغاز ترم تحصیلی صورت می‌گیرد و بر اساس ابلاغی که صورت گرفته این نقل و انتقالات که در ترم جاری درخواست آن ثبت شده، در ترم آینده ترتیب اثر خواهد گرفت، نباید این توقع را داشت که پس از ثبت‌نام این انتقال انجام بگیرید.

وی ادامه داد: با تمامی دانشجویان دختری که تمایل دارند در محل سکونت والدین خود ادامه تحصیل دهند، موافقت خواهد شد و این از نیمسال دوم ۹۷-۹۶ اجرایی خواهد شد.

کد خبر: 886723

وب گردی

وب گردی