چشم ها به آسمان دوخته شده/هوای تهران همچنان ناسالم است

شاخص کیفی 24 ساعت گذشته منتهی به 6 صبح امروز (29 آذر) 163 و در شرایط شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار گرفت اما این میزان تا ساعت 8 صبح مقداری کاهش یافت و با شاخص 163 قرار گرفت اما وضعیت هوا همچنان در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز،بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفی هوای دیروز تهران در ساعت 8 150 و در آستانه شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار داشت .در ساعت 11 صبح روز گذشته میزان ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون از مرز هشدار فراتر رفت و به 151 رسید.

شاخص کیفی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 14 روز گذشته افزایش یافته و با میزان 156 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار گرفت. میزان ذرات معلق هوا در ساعت 20 روز گذشته باز هم افزایش یافته و به 159 رسید.

شاخص کیفی 24 ساعت گذشته منتهی به شش صبح امروز (29 آذر) 163 و در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار گرفت اما این میزان تا ساعت 8 صبح مقداری کاهش یافت و با شاخص 163 قرار گرفت اما وضعیت هوا همچنان در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار دارد.

بر اساس این گزارش، امروز میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون 160، میزان ذرات معلق کمتر از 10 میکرون 103 و میزان منواکسید کربن در هوا 61 است.

بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفی هوای روز دوشنبه تهران در ساعت 8 و 11 صبح به ترتیب با میزان 147 و 146 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشت ، میزان ذرات معلق در ساعت 19 روز گذشته از مرز هشدار فراتر رفت و با میزان 152 در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های جامعه قرار گرفت.

گفتنی است بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفی هوای تهران در روز یکشنبه در ساعت 8 صبح 143 و در شرایط ناسالم برای گروه هاس حساس جامعه قرار داشت.میانگین کیفیت هوای تهران تا ساعت 11 صبح روز گذشته نیز، با شاخص 145 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه گرفت. میزان ذرات معلق در ساعت 15 با میزان 155 از مرز هشدار فراتر رفته و در شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه قرار گرفت.

بر اساس این گزارش و بنا بر اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران در روز شنبه شاخص کیفی هوای تهران در ساعت 11 صبح 112 و در شرایط ناسالم قرار داشت، میزان این ذرات در ساعت 13 و 15 روز شنبه به ترتیب به 138 و 144 رسید و در مرز هشدار قرار گرفت.شاخص کیفی هوای دیروز تهران در ساعت 23 روز گذشته با میزان 158 از مرز هشدار گذشت و در شرایط ناسالم برای تمامی گروه های حساس جامعه قرار گرفت .

عوراض بهداشتی مرتبط با غلظت ذرات معلق

از جمله عوارض بهداشتی مرتبط با غلظت ذرات معلق در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه، می توان به افزایش بیماری های قلبی و ریوی،مرگ زودرس در بیماران قلبی و سالمندان،افزایش علائم تنفسی در کل جمعیت اشاره کرد. اگر شرایط در وضعیت بسیار ناسالم قرار گیرد بیماری های قلبی و علائم تنفسی به طور قابل توجهی افزایش یافته و احتمال وقوع سکته های قلبی و مغزی نیز افزایش پیدا خواهد کرد.در چنین شرایطی بسیاری از مردم چشم به آسمان دوختند تا اینکه بلکه باد و باران به داد شهرشان برسد، امید است لطف خدا شامل حالمان شود.

701

کد خبر: 887002

وب گردی

وب گردی