تصویربرداری «سوءتفاهم» ادامه دارد

فیلمبرداری «سوء تفاهم» در یک خانه قدیمی ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی «سوء تفاهم»، این فیلم سینمایی به کارگردانی احمد رضا معتمدی بیش از 30 روز است، در یک خانه قدیمی در تهران فیلمبرداری می شود.

تصویربرداری «سوء تفاهم» ابتدا در جنوب تهران شروع شد و پس از آن به لوکیشن اصلی فیلم در خیابان طالقانی تهران منتقل گشت. احمد رضا معتمدی تا کنون 6 اثر سینمایی را جلوی دوربین برده است که در 5 مورد آنها همانند «سوء تفاهم»، خود نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته است.

معتمدی با فیلم سینمایی «سوء تفاهم» این بار تلاش کرده سراغ یک مفهوم مبتلابه در جامعه امروز برود. به گفته او نقطه کانونی این فیلم سینمایی، مفهوم «فرا واقعیت» است که جامعه شناسان، در تحلیل جامعه رسانه زده امروز استفاده می کنند.

معتمدی تلاش کرده این مفهوم را در قالب یک داستان جنایی و با تعلیق های متعدد برای مخاطب به تصویر بکشد تا هم از جهت سینمایی و هم از لحاظ مفهومی فیلمی اثر گذار و مخاطب پسند شود.

کارگردان «سو تفاهم» درباره این فیلم گفت: داستان «سوء تفاهم» را بر اساس یک مفهوم جامعه شناسی پست مدرن نوشتم.

این کارگردان سینما آغاز شکل گیری فیلمنامه «سوء تفاهم» را به مطالعه کتاب یکی از جامعه شناسان پست مدرن مرتبط می داند و می گوید: جرقه فیلمنامه سوء تفاهم از مطالعه کتاب «در جستجوی نشانه ها» ژان بودریار که هم یک عکاس است، هم جامعه شناس و هم فیلسوف در ذهن من زده شد.

احمدرضا معتمدی در توضیح داستان فیلم سینمایی «سوء تفاهم»، اظهار کرد: قصه فیلم سوء تفاهم ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می آید که این حادثه بیشتر شبیه یک «سوء تفاهم» یا توهم است. و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان گیری نیز به پیش می رود و ...

تا کنون مریلا زارعی، هانیه توسلی، اکبر عبدی، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی جلوی دوربین معتمدی قرار گرفته اند و قرار است به زودی یک چهره دیگر سینمای ایران به جمع بازیگران این فیلم اضافه شود.

پیمان شادمانفر، مدیر فیلمبرداری و کیوان مقدم، طراح صحنه این اثر سینمایی هستند؛ سایر عوامل فیلم عبارتند از: طراح لباس: سارا سمیعی، تدوین: نازنین مفخم، مدیر تولید: پیمان جعفری، دستیار و برنامه ریز: حسین فلاح، عکاس: نادر فوقانی، دستیار تولید: سهراب دادگستر، مدیر تدارکات: عطاالله مقدسی، فیلمبردار پشت صحنه: محمود نجفی و مشاور رسانه ای: علی سعد.

501

کد خبر: 887029

وب گردی

وب گردی