منشا سرعت حملات پرسپولیس را کم می کند/ تعویض مسلمان باعث افت پرسپولیس شد

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: بازیکنان بزرگ باید درچنین بازی هایی خود را نشان دهند در حالی که منشا عملکرد بسیارضعیفی در این بازی داشت و فرصت سوزی های او کار را برای پرسپولیس سخت کرد.

مهدی سید صالحی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز،در رابطه با بازی روز گذشته پرسپولیس برابر صنعت نفت گفت: پرسپولیس نیمه اول را خیلی بهتر از نیمه دوم بازی کرد و اگر فرصت سوزی های بازیکنان این تیم به خصوص منشا نبود نتیجه دیگری رقم می خورد.

وی ادامه داد: پرسپولیس به سادگی جام حذفی را از دست داد و با توجه به اینکه آن ها تیم خوبی دارند می توانستند با انجام دو بازی دیگر یک جام را برای خود کنند اما به سادگی برابر نفت حذف شدند.

سید صالحی که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد در رابطه با افت منشا و علت آن خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگ باید دقیقا در چنین بازی هایی خودشان را نشان دهند در حالیکه منشا در بازی روز گذشته عملکرد بسیار بدی از خود به جای گذاشت و یک تک به تک ساده را خیلی مبتدیانه ار دست داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه مشکل فوتبال ما این است که اگر یک بازیکن به خصوص خارجی در یک تیم معمولی بدرخشد گمان می کنیم که حتما در تیم های بزرگ هم اینگونه خواهد بود در حالی که بازی کردن در تیم های بزرگ متفاوت است و تمام حرکات یک بازیکن به شدت زیر ذره بین قرار دارد شما ببینید منشا در تیمی مانند پیکان که تیم های مقابل در برابر آن ها باز بازی می کنند موفق بوده این در حالی است که تبم ها در برابر پرسپولیس بازی بسته ای را ارائه می دهند ضمن اینکه منشا کاملا ساکن بازی می کند و سرعت حملات پرسپولیس را پایین می آورد.

وی نبود وحید امیری در این بازی را محسوس دانست و افزود: امیری بازیکن بسیار مهمی در ترکیب پرسپولیس است و نبود او در بازی روز گذشته کاملا احساس شد ضمن اینکه گمان می کنم اگر او در کنار علیپور قرار بگیرد بهتر از منشا خواهد بود.

سید صالحی در پاسخ به این پرسش که تعویض زودهنگام مسلمان و احمدزاده چه میزان در افت پرسپولیس در نیمه دوم تاثیرگذار بود نیز تشریح کرد: مسلمان روز گذشته بسیار آماده بود و پاس های فوق العاده ای را ارسال می کرد و حداقل می توانست تا دقیقه 80 در زمین حاضر باشد و تعویض او یک اشتباه بود اما خستگی در گام های فرشاد احمدزاده مشهود بود و تعویض او کار درستی بود.

606

کد خبر: 887162

وب گردی

وب گردی