چوک: یک خیابان دوطرفه بین ما برقرار بود/ مربیان بزرگ باید کمک های چاق داشته باشند!

مربی تیم پرسپولیس گفت: من اینجا برای کمک کردن آمدم و یک خیابان دوطرفه بین ما برقرار بود.

به گزارش ایسکانیوز، چوک مربی تیم پرسپولیس گفت: چوک در باره حضورش در ایران و اینکه سطح فوتبال ایران را چطور دید گفت: من اینجا برای کمک کردن آمدم و یک خیابان دوطرفه بین ما برقرار بود، تا آنجایی که می‌توانستم و بلد بودم به فوتبال ایران کمک کردم و چیزهایی هم اینجا یاد گرفتم.

وی درباره بدقولی‌های مالی از پرسپولیس و یا مسائل دیگری در میان است افزود: در ایران همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند. من به دلیل دعوت رئیس فدراسیون کرواسی برمی‌گردم و فکر می‌کنم در یک پست مهم می‌توانم مسئولیت بگیرم. پست من یکی از پست‌های بالای فوتبال کرواسی است و دلیل رفتن من همان است.

چوک درباره اینکه آیا پرسپولیس یا تیم ملی ایران به کرواسی دعوت می‌شود تا تعاملات بیشتری برقرار شود یا خیر، افزود: رسیدن به این توافقات اینطور نیست که من یا یک نفر دیگر توافق کنیم، بلکه ارگان‌های رسمی باید این توافقات را انجام دهند اما خوشحالم که این صحبت‌ها را می‌شنوم. فکر می‌کنم یک سال و نیمی که در ایران کار کردم، دریافتم مردم ایران آنقدر فهمیده هستند که باید درهای فوتبال رو به جهان باز شود. من به مدیر سابق باشگاه پیشنهاد دادم که آکادمی پرسپولیس را باز کنند چرا که این تیم‌ها به بازی‌های بین‌المللی بروند تا تبادلات ورزشی صورت بگیرد. ما یک ضرب‌المثل داریم که سرمایه‌گذاری در جوانی سرمایه‌گذاری برای پیری است. ایران یک تیم خوب 17 ساله‌ها دارد که فکر می‌کنم پرسپولیس در آن بازیکن ندارد اینها باید آینده فوتبال ایران باشند و فدراسیون ایران باید روی آنها سرمایه‌گذاری کند. فکر می‌کنم حضور برانکو در ایران یک قدم رو به جلو برای فوتبال ایران بود. به طور یکه تیم ما از مجموعه‌ای از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شد.

مربی تیم پرسپولیس درباره حضور زلاتکو مربی بعدی این تیم هم افزود: من زلاتکو را می‌شناسم، 25 سال است که با برانکو دوست هستم و برادرش را هم می‌شناسم اما انتظار دارید که چه جوابی بدهم.

وی درباره اینکه همیشه می‌گویند سرمربیان نیاز به مربی موفق و قوی دارند، اظهار داشت: مربیان بزرگ باید کمک‌های چاق داشته باشند! توصیه من به زلاتکو این است که زلاتکو بعد از حضور در ایران 6 کیلو چاق شود!

وی درباره حضور سانیاک مربی تیم استقلال که چاق است، اظهار داشت: آنها با همین مربی چاق به نیمه نهایی جام حذفی رفتند اما ما حذف شدیم.

602

کد خبر: 887212

وب گردی

وب گردی