بخشنامه برگزاری دومین جشنواره جایزه ملی ایثار ابلاغ شد

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران بخشنامه برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی (جایزه ملی ایثار) را به روسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، براساس این بخشنامه دستورالعمل اجرایی انتخاب دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی برای شرکت در دومین جشنواره آموزشی – تحصیلی (جایزه ملی ایثار) به واحدها ارسال شد.

واحدها باید برمبنای شاخص های تعیین‌شده، نفرات اول هر یک از دوره های آموزشی (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی) که بالاترین امتیاز را در بین واحدهای استان کسب کرده‌اند، با تمامی مستندات برای شرکت در جشنواره حداکثر تا 25 دی ماه به اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه و از طریق سیستم اتوماسیون اداری و ایمیل info@esargaran.iasu.ir ارسال کنند.

مدارک لازم شامل ارسال صورتجلسه کمیته انتخاب دانشجویان برتر هر استان، ارسال گواهی های معتبر، یک قطعه عکس 4*3 جدید رنگی، تصویر کارت ملی و همه صفحات شناسنامه از طریق ایمیل است.

در این بخشنامه تاکید شده 18 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که بیشترین امتیاز را از بین استان ها کسب کرده باشند، برای شرکت در جشنواره جایزه ملی ایثار که اسفندماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند.

لازم به ذکر است به پیوست این بخشنامه، دستورالعمل اجرایی انتخاب دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی برای شرکت در دومین جشنواره آموزشی – تحصیلی (جایزه ملی ایثار) به واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شده است. شرایط عمومی، نحوه امتیازدهی، فرم های مربوطه، نحوه انتخاب برترین ها، نحوه تجلیل از منتخبین و... ازجمله موضوعات مطرح شده در این دستورالعمل است.

کد خبر: 887245

وب گردی

وب گردی