رونمایی از چاپ دوم «یاد تو» در شب یلدا

نشر دوم آلبوم صوتی «یاد تو» عاشقانه‌های علیرضا بهرامی با صدای مهرداد اسکویی شب یلدا در همدان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز براساس خبر دریافتی، آیین رونمایی و جشن امضای آلبوم صوتی «یاد تو» شعرهای عاشقانه علیرضا بهرامی با صدای مهرداد اسکویی که نشر نخست آن همراه با کتاب کاغذی شهریورماه گذشته توسط مؤسسه فرهنگ و هنر رهافیلم (کمپین واوخوان) و انتشارات آرادمان عرضه شده بود، عصر روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه در شهر کتاب همدان با حضور عوامل آن رونمایی خواهد شد.

این مراسم همزمان با جشن شب یلدا با حضور جمعی از هنرمندان، شاعران و نویسندگان همدانی برگزار خواهد شد. همچنین قرار است علاوه بر مهرداد اسکویی (گوینده اثر) و علیرضا بهرامی (شاعر اثر)، حسن گوهرپور (شاعر و روزنامه‌نگار) نیز درباره‌ی آن سخن بگوید.
براساس این گزارش، در مجموعه «یاد تو» 29 شعر از علیرضا بهرامی در قالب 22 قطعه موسیقایی توسط مهرداد اسکویی در مدت زمان 53 دقیقه خوانده شده است. کار انتخاب موسیقی این آلبوم را حامد کیان انجام داده و مسعود شهریاری مدیر تولید و موژان محقق مدیر هنری آن بوده است.

علیرضا بهرامی شاعر، روزنامه‌نگار و ناشر است و سال‌ها دبیری جایزه شعر «خبرنگاران» را برعهده داشته، خودش نیز برگزیده جایزه‌ها و جشنواره‌های مختلف و یکی از مجموعه شعرهایش، نامزد کتاب سال ایران بوده است. بهرامی مدیر گروه فرهنگی خبرگزاری ایسناست. شعرها و مجموعه‌هایی از او به زبان‌های انگلیسی، عربی، ارمنی، کره‌ای و اوکراینی ترجمه و منتشر شده است. سال گذشته رسانه‌ها اعلام کردند که ترجمه‌‌ی عربی گزیده شعرهای او در نمایشگاه کتاب قاهره (از انتشارات مصری الف لیله) با استقبال همراه شده است.

502

کد خبر: 887355

وب گردی

وب گردی