پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل معرفی شد

عضو هیئت علمی واحد زابل گفت: پژوهش در هر موضوع، به هر گونه و در هر سطحی که انجام شود، تلاشی منسجم و نظام‌مند در راستای توسعه دانش موجود درباره موضوع‌هایی است که با آنها سروکار داریم. پژوهش برای یافتن بهترین راهکار‌های ممکن برای حل مشکلات موجود در عرصه‌های زندگی کوشش می کند.

به گزارش ایسکا نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ازاد اسلامی واحد زابل ، مراسم معرفی پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل در سالن همایش شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی و با حضور مسئولین و دانشجویان این واحد دانشگاهی دکتر حمید اکاتی به عنوان پژوهشکر برتر این واحد دانشگاهی معرفی شد.


حمید اکاتی گفت: در دنیای امروز، دانایی یکی از محور‌ها و شاخص‌های اصلی پیشرفت و تعالی هر جامعه به شمار می‌رود. سنجش سطح دانایی به میزان تولید و مصرف اطلاعات و گسترش دانایی به دسترسی سریع و آسان به منابع علمی موثق وابسته است.
عضو هیئت علمی واحد زابل بیان کرد: اگر این دانسته‌ها بر پایه نتایج پژوهش‌های قبلی باشد، در واقع به مصرف اطلاعات پرداخته‌ایم و اگر مبتنی بر مشاهدات و تحلیل‌های جاری باشد، تلاش ما به تولید اطلاعات منجر شده است؛ بنابراین، منبع اصلی تولید اطلاعات و دانش جدید در واقع حاصل فعالیت‌های پژوهشی است که انجام می‌گیرد.
استاد گروه مدیریت واحد زابل تصریح کرد: پژوهش در هر موضوع، به هر گونه و در هر سطحی که انجام شود، تلاشی منسجم و نظام‌مند در راستای توسعه دانش موجود درباره موضوع‌هایی است که با آنها سروکار داریم. پژوهش برای یافتن بهترین راهکار‌های ممکن برای حل مشکلات موجود در عرصه‌های زندگی کوشش می کند.
وی افزود: همچنین، پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به ‌شناختی روشن‌تر از مفاهیم پیرامون ماست. در مجموع پژوهش راهی برای گسترش مرزهای دانش و گشودن افق‌های تازه برای آیندگان است.

204

کد خبر: 887361

وب گردی

وب گردی